when life takes that turn...

.. and you have no idea which way to go ....



Blandade känslor, HALLÅ JA? vart kom ni ifrån? Hur kan dte komma sig att ni just vid detta.... AJ JUSTEE! JUSTE! jag förstår eller nej faktiskt inte! FAN, varför är livet så svårt? eller nej att leva är svårt, att ta beslut, att ta hand om sitt hjärta, att vara sårbar. Varför? Man kommer aldrig lära sig eller hur? Nej detta är helt nytt för mig, heeelt nytt! Kul? nää inte så. Frustrerad, arg, ledsen.. JA! men sen kommer de andra känslorna i bilden, in i verkligheten, huvudet, hjärtat hela kroppen. Det som gör mig glad, lycklig m en vafaaan! Jag kan inte inte just nu. nej, jag är slut på ord, när det gäller hela den där situationen. Vad skall jag säga? Vad skall jag göra? Omöjligt? Omöjligt? Omöjligt? Sårad, sårad sårad. Jag vill inte släppa taget, dte gör ont men livet är inte en dans på rosor, NÄHE? OCH? Ja kanske är trött nu. Jag kanske inte orkar mer. Jag kanske inte vill säga adjö, what about that? Men visst är det bäst så? Eller hur?. Jag vill inse eller förstå eller tänka på att förlora något som gör mig lycklig men samtidig ledsen! FAN SCREW IT!
Jag kanske inte vill nu, inte nu. Jag är trött, jag har ingen ork kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0