Helluuuu! or good night or something or... or ... or??!!

Skola i morgon?! Am I taggad? BIG NOOOO!
Orkar inte faktiskt, men som Sophia sa idag. Ha alltid mål och se alltid ljust på framtiden. Snart är det sportlov då har man klarat några veckor sen några veckor till och PÅSKLOV!
Och sen min födelsedag, 17 april. Jag blir 17 år, yeaaaaah!
Om det finns plats i bussen skall jag och min syster och hennes kompis till Kosovo med albanskan. Åååh så kul. Vill verkligen komma bort från detta ett tag, komma bort från verkligheten, tyyyp.

Kollat på The Hills typ 3-4 avsnitt, hehe. I love it. And Justin is GRAAAAOOOW! What is it with me and bad boys?!

Aja nu ska jag väl ta och läsa något och sedan nanna.
Lite av mina favoriter:
Måns Zelmerlöw – Impossible
Chantal Kreviazuk – Feels Like Home
Kate Voegele – Only Fooling Myself - Brian Malouf Mix

SOV SÖÖTT!♥

I'm only fooling myself

jobbat lite idag, längesedan!

plugga nu din lilla gris

Påminn mig att inte gå ut i detta vädret mer?
Fyfaan hade ingen känsel så mycket frös jag när jag var ute.

Idag hade jag planerat att plugga lite men blev det som planerat?
NEJ!!!!
Blir aldrig det.

Nu vill jag plugga men istället så satte jag mig här, gillar min nya dator mer & mer. Men hatar MSN.

Idag har jag tänk på Kosovo så mycket. Vill så gärna åka på påsklovet. Det blir dock bara en vecka men hellre en vecka än inget alls.




Tråkiga bilder jag vet, men det går inte att lada upp dem andra!

God Morgon

Blir ledsen varje gång jag kollar ut. Snö snö snö, bläää!
Jag vaknade först av alla i familjen och började städa lite snart ska jag läsa lite eller äta frukost.

GOTT


Många har sett den nya iPad men här får ni se en video i alla fall!
Jag vet inte om jag själv skulle vilja ha en sådan. Kanske bara för skojs skull men annars känns den jobbig.



Good Night

Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort något vettigt, känns det som!
Så nu avslutar jag denna dagen.

hehe, kul med Macbook??
jag har inte så stort huvud i vanliga fall!

Sov sött♥

melodifestivalen

Detta året kommer Melodifestivalen blir grym DARIN SKA JU VARA MEEEED! oooohjaaa love it!

Kollade på svt.se/melodifestivalen och där hittade jag en Eric Saade, kände igen honom från Disney Channel. Han är så sööt och gullig!


Eric Saade - Sleepless
Denna låten är inte den han kmr medverka med i Melodifestivalen, tycker den är rätt så bra faktist! helt okej.
http://ericsaade.com/
Är det någon mer som tycker han är supergullig kan ni chacka in hans sida!



I'm not like you

Jag är så glad. Visst jag är ledsen för vissa saker och hoppas allting ska bli bra men jag kan inte klaga på just mitt liv. Jag hatar att vara arg, sur ledsen och allt det. Vad könnar det till?Jag väljer att vara glad fast jag mår uselt. 
  Älskar mitt liv som det är. Jag har drömmar, önskningar, dåliga dagar, härliga dagar, underbara männsikor i mitt liv. Love Love Love vad mer vill jag ha liksom ?



Jaag hatar min förkylning. Stackar min näsa, öööh! HATE IT!
Nu ska jag nog läsa och bara ta det lungt, I really need it!


Idag använde jag mössa! Brukar aldrig använda det in public, har hänt en gång här hemma men annars så nej!
Men inhandlade en igår med paljetter igår från Lindex. söt är den!



the journey is the destination

Kommer väl bli mer bloggande nu när min MAcbook har anlänt. Den är hos pappa i pizzerian just nu men kommer ikväll då vi ska fira pappa!
Han blir 40år, känns så konstigt att han blir 40, men på något sätt känns det som om 40 är mindre än 39. Älskar dig i alla fall pappa!
Jag är så glad att jag har en ung mamma & pappa för ibland känns de som mina kompisar. Speciellt mamma. Ingen tror att hon är min mamma, antingen tror dem vi är systrar eller kompisar! Händer nog varje gång vi träffar nog vi inte kännner!


Vet ni vad?
På påsklovet kanske jag ska åka till Kosovo med albanskagruppen. Jag får av mina föräldrar men min kompis har inte fått klartecken än. Hon har bara fått ett kanske. Jag hoppas det blir ett ja för om det blir nej så kommer det inte bli av. För jag vill helst ha med någon jag känner bra!

Saknaaaaaaaaaaaaaar vårt snygga vardagsrum i KS!




blåmärke

Jag kommer få ett fett stort blåmärke på låret. Vi småsprang från matsalen och det är halt ute och mina skor är inte de bästa. Gissa vad som hände? Jo jag ramlade hahaha!
Fyfaan!
Vill inte ens tänka hur det såg ut mina ben flög upp!


God Morgon

Jag har inte ont i magen och ryggen längre. Tack vare ibumetin. Älskar verkligen det. Efter 2st så var nästan allt borta men tog en extra för säkerhetskull.
Skit bra, bättre än iprin, panodil och allt det.
Jag har kvar min förkylning som jag hatar. Första gången jag blir förkyld mer än en gång på en vinter. Brukar alltid klara mig undan med en förkylning.

JAg hoppas jag får min Macbook imorgon, men tror inte det. Jag står inte ut med att dela datorn med fem andra och att inte ha den i mitt rum.
Men det är kanske bara bra för just nu så har jag matteläxa typ varje dag för jag hinner aldrig göra alla uppgifter i skolan och fysik.
Fattar inte just nu så mycket av det.

Om 40min ska jag till skolan och måste inhandla present till pappie idag eftersom han fyller år på fredag.










Det är det sminket jag använt idag då!
Bloggen krånglar som aldrig förr! Hate it.Här har ni en bra låt ♥

 
Kesha - Stephen

SNÖSTORM


Har inte hat tid och list för att sitta vid datorn.
Jag har ont i magen, ryggen och huvudet. + förkyld. Vill bara skrika ut.
Klarade bara av halva skoldagen och nu sitter jag med en fullproppad mage och matteboken framför mig.
Knepiga tal som jag inte förstår mig på.
Ute är det värsta snöstormen och Dona som tänkte komma.


Grattis till mina söta kusin Armend som fyllde år går. Han blev sur för att vi inte ringde men grejen var att jag hade ont överallt låg bara i sängen och grät typ och försökte plugga.


Chantal Kreviazuk - Feels like home

Nu ska jag ta Ibumtin som pappa kom med. + massor med matte & fysik!
PS. Vad är detta för j*vla väder.????????????+

sick and tired

Har inte tid med att sitta vid datorn. Jag har huvudvärk och ont magen. Inga sköna känslor blandade här inte.
Vanlig dag i skolan som vanligt väl.

Nu ska jag ta och vilaa.


schmecki


Ska passa på att säga Grattis till min söta kusin Ardian som fyller år idag.

hottub

Skrev ett helt inlägg men råka trycka bort det faaaaaaaaan.
 I alla fall idag hade vi inte första lektionen, kunde alltså haft sovmorgon till 10 som alla andra i min klass.
Hatar måndagar för jag blir så trött, det är helt sick. Orkar aldrig göra något längtar bara tills det blir kväll så jag kan sova.
Tog ett varmt bad (då menar jag verkligen VARMT) innan och läste på till provet!

Det står ett fat med kakor på bordet bla. några med jordnötter och smält choklad, ååh dem är så jädransgoda. Jag ska nog kunna motstå dem. Jag är väldig svag för choklad. Mörk och ljus. Vitchoklad funkar ibland.



Praliner 
Mintsmak. Så goooott!

Champagne - Ljus chokladtryffel smaksatt med lyxig champagne. Balsam för själen. (stod så på en sida där jag tog texten och bilden)
Men jag håller med den är så gooooooooood!


Nu ska jag till den magiska platsen, SÄNGEN, äääääntligen!
Med en bok i högsta hand såklart.



SOV SÖTT 

ännu en måndag

Måndag är en av de tråkigaste dagarna. Min sovmorgon har förkortats igen, nu till 8:50.


Visst är mackor gott?

Ses kanske senare om jag hinner slå mig ner vid datorn!
CIAOOO♥

Bracy.se



Fina smycken, hö?
Like it, alla kommer från bracy.se
Finns massor av snygga smycken, love it.
Just nu har jag lagt pengar på min Macbook så kan ej inhandla nya smycken men annars skulle jag gjort det speciellt att fraktkostnaden går till att stödja Haiti. 

Säger God natt nu! ♥


amazing

Åååh, vad skönt med en varmdusch alltså. Känns som jag gjort mycket för att vara en söndag & speciellt att Tina varit här. Bla, städat,Tränat, fixat min garderob & duschat.

Min syrra kom hit med en smothie precis.

B: Här vill du smaka en jättegod smothie?
Jag: Okej.
skulle smaka den och då slängde hon ut sig och stack
B: BYTEBYT KOMMER ALDRIG TILLBAKA!
Hon tyckte den alltså var äcklig men dte var den inte. Den var med hallon, jordgubbar och choklad!

Nu kom min moster med tårta. Som Fia min andra moster hade gjort och tagit med sig igår. Kan jag motstå den ?
Don't think so!
Jag som skulle pluggaaaaaaaaaaaaaaa!




What's up?

Har kollat på Tv hela dagen typ. Egentligen skulle vi ut men vi orkade inte. Tina har cokså ringt till tattooshop men dem jobbade inte idag.
Brooke knows best weekend break är det på MTV. Har sett avsnitten tusen ggr känns det som. Och ikväll är det The Hills, yeeey.



Howie Day- Collide


Steph och Kristin

Lo och Stephanie

Och jaaag 2007!

Life is to short to be unhappy. Appreciate what you have.


See You ♥

so many feelings were involved today

Överlämnat min babis (dator) till mamma&pappa nu. Dem lovade att ta hand om den och snart ska jag få min nya. Om ca 1-3veckor. 

Denna dagen var helt
unbelievable. Har inte haft lust att sida vi datorn men nu smet jag för jag har världens huvudvärk efter denna dagen.



Jag håller mina tummar och slutar aldrig hoppas! Jag älskar er ♥

lets dance get on the floor and shake your body

Let's Dance. Like Mattias!

Vilka busikga ögonbryn, hehe!


Hade hoppats på att se Eddie dansa. you know I like him!

ingen shopping här inte

Glömde skriva på förra inlägget: JAG MÅSTE LEVA SNÅLT DOM KOMMANDE MÅNADERNA! :'(
om jag inte hittar ett bra jobb vill säga

äntligen fredag

Nu är det fredag. Skönt. Man har börjat märkar lite mer nu att man går Natur. Terminen har börjat bra. Två betyg har man fåttt reda på fortfarande chans till läkarlinjen. Vi får se hur länge dte håller.

till något annat nu. Jag har beställt en Macbook. Köpte en helt ny dator oktober 2009.(daddy betalade också) En Acer, skit bra är den. Verkligen nöjd med allting. Men den är så bred eller lång, blandar alltid ihop det. Df är den svår att ta tex ta med till skolan och om man ska någonstan. Så en Apple passar bättre till det.
Den enda hakan är att jag tycker Apple är dem svåraste datorerna. Min kusin har en sådan och jag kan verkligen inte jobba med den, men jag lär mig nog!

(mammas dotor gick sönder så hon får välja en ny dator men om hon ville ha Apple skulle hon lägga till 3000kr plus ett program man skulle köpa till för 1000kr. Så hon övertalade mig om att jag skulle köpa den så kunde hon och pappa ta min.)





Världens historia hehe! Nu ska jag hitta på något! see you

tar ingen skit

Boken som jag läser ''Det dem inte sa om hur jag blev feminist'' tar upp en sak om att mannen är den som representerar mänskligheten.
Jo jag håller med henne ibland, (har inte tänk på det så mycket så kan inte hålla med helt) men asså nu när jag läste det så var dem som en klocka slog i mitt huvud.
Är det inte så? Hur ofta händer det att det står  författaren, advokaten, läkaren mm. och syftar på en kvinna?
Om det skulle syftat på en kvinna så skulle det stått den kvinnliga advokaten och inte bara advokaten.
Varför ? Är män så bra, så bättre än kvinnor? Vad gör dem som är så bra?
Att dem inte är lika oroliga för att gå ut själva en natt och inte (lika mycket)riskera att bla. bli våldtagna. Inte blir störd av en annan man som vill få din uppmärksamhet få din kropp?
Mannen ska inte representera människan och om ingen gör något åt det kommer det inte bli en ändring i samhället. Det krävs inte bara att en gör något utan att alla, (kmr aldrig att hända att alla gör något) Jag vill inte leva så här i framtiden och jag vill heller inte att mina barn ska göra det.

Jämlike tack. Och kom inte och säg att det är jämställt för nej det är det inte.
Varken för kvinnan och mannen eller för en svensk och en invandrare!
Självklart står det att det ska vara det men det ÄR inte så bara för det står så.



(Jag är inte så bra på att uttrycka mig genom att skriva men jag hoppas ni förstår lite. I'm kind of learning though)

one of my lovers





Jag absolut älskar leggins. Sköna och goa. Dem sitter både tight men skönt och dem är mjuukaaa! Love it.
Gillar leggins med mönster och som är lite häftigare! eller som är väldigt vanliga men kanske med någon detaj.


Ska jag eller inte?!


Måste bestämma mig!

Sheri - U got me good


Torsdag

Idag är det torsdag imorgon är det Fredag och sen lörsdag. Ja längtar till lördag som nästan aldrig förr säger dock inte varför!

Skulle vilja se Snabba Cash, men jag vill nästan läsa boken först!





Beyonce är så vacker


I'm out

Jag hade några konstiga ord till engelskan, pfff! Så jobbiga, min BFF var här ett tag med, nice as always.
 
Är det bara jag som typ love Legacy från So you think you can dance? Asså han är så himla bra. (Går ej att ladda upp video från youtube på so you think you can dance man kan inte ens kolla med den)

Jag vet inte om jag vill tatuera mig i april eller vänta lite med det? Pga att jag inte har ett lika bra jobb som innan eller jobbet är bra men jag får inga timmar. Studibidraget vill jag helst inte slösa, sparar alltid det.
Det var inget viktigt att ta upp här men skrev bara ner det som yrar i huvudet på mig!



God natt och sov sött alla!


TRESemmé

Nu ska jag i duschen efter lite träning.

Är det någon annan som använder sig av TRESemme?
Jag tycker det är jätte bra. Flaskorna är stora och håller länge. Håret blir mjukare och får sin naturliga glans tillbaka och så tapper jag inte lika mycket hår som när jag använde andra hårinpackningar!

Try it!

stekt ägg och korv med bröd + yoghurt & kaffe

Dagens lunch i skolan var ju inte så .. tillfrestad, eller vad det heter!
Kokt fisk potatis och någon gul sås! Så det blev FLINGOR & FIL!

Hade en seg engelska i slutet av skoldagen sen när jag kom hem tillagade jag en snbb lunch, hehe! FOOD♥
Kan inte förstå de som hetsbantar och inte äter riktig mat. Jag har själv försökt ''banta'' och typ inte äta vissa maträtter
men det har inte gått så bra. Sen kom jag på att man bhöver inte utesluta mat man gillar utan träna regelbundet och inte äta mycket godis, kakor och sådana saker. Ex.  Om man ska ha myskväll och man inte vill äta godis eller pizza mm. Ta några bitar godis och en bit pizza. För annars kommer man nästa gång man ''får'' äta sånt äta skit mycket, vilket man inte ska.




Trött är jag faktist så bilderna är inte så vackra precis!


Häftade också mitt id-kort idag!
Jag blir alltid skit ful på pass och sådana saker och även på detta menmen!








Jag vill så jättegärn ha en iphone! Och jag ska fan och med köpa en sådan. Velat ha den sen de kom ut men den var så himla dyr. Tyckte dte var synd om pappa en gång när han fråga mig, hehe!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe ta på mig andra kläder och plugga! (IGår drack jag kaffe utan någon mjölk, bara lite socker, har nog aldrig hänt. OCh det var faktist inte så starkt eller äckligt som jag trodde. Det var faktist gott)

Something disgusting, something fancy & something old!

Mo’Nique fick statyetten av Nicole Kidman.
Skratta du Mo’Nique!

Inga kommentarer från mig. ÖÖÖRRRKKK!




Tyvärr har jag ingen aning om hur man gör för att bara klicka på bilden så man får albumet menmen!
Like Like this alot! Enjoooy. Old is the best!

God Natt alla & bloggen vi ses imorgon!♥




Black Book


Black Book/ H&M ?!
Vem skulle inte vilja vara med på en sådan t-shirt?! :D
http://www.hm.com/se/#/blackbook/

EAT ME
En av Black Book's t-shirt som jag hitta på hans webbshop. Just denna kostar 375kr.


Idag blev jag bjuden på en kladdis!


lasagne


Skolans lunch var Lasagne. Jag kan berätta att den jag åt såg långt ifrån ut som den på bilden.
fyfaan, DET VAR ABSOLUT MINDRE GOTT!


Time for school

Vaknade med en konstig känsla idag! Jag visste verkligen inte vilken dag det var. Jag trodde dte var helg.
Hatar att gå upp. Kollade inte ens på Paradis Hotel igår, för göra det imorgon på tv 6 play!

Snart ska jag till skolaan och första lektionen är Svenska. Vår nya fröken gjorde ett suveränt första intryck. Vi får se hur det är nu, (andra gången).


Tänk på detta:   Är det verkligen manligt att vilja något och inte ge upp? Vem har sagt det? KAn inte vi tjejer vilja något och kämpa och inte ge upp ?

(Paul från The Voice sa att de var manligt att inte ge upp)


Kom fram lilla du. Var är dina varma strålningar ???


funny thing



Har ni tråkigt någon gång? 
http://www.felsms.com
Jag lovar det är jättekul!

 


happyface and now I'm tired

Ni missade väl inte ''Vakna med the voice '' imorse?
Älskar det, härligt gäng. Idag fick jag veta mitt första betyg (Naturkunskap) nu när man går på gymnasitet, och jag kan inte bli mer än bara nöjd! :D 
Hela måndagen blev räddad,haha nej men känns härligt! Imorgon får man nog reda på Datorkunskapbetyget hoppas även där att man får ett bra betyg. 
Trodde verkligen inte jag skulel få det betyget i Nk eftersom man bara har kunnat visa vad man går för i ett halvår!

 

Fy vad jag är trött! Ska nog sova eller näää för då kan jag inte sova ikväll! Läser nog igenom kemin nu.


Ni måste hålla med om en sak: Kosovos karta är så fin. Jag älskar verkligen formen eller vad man nu ska säga.
Åååh vad det hade varit härligt att åka till Ks detta året med albanska-klasserna. Får nog bli nästa år, I hope!

HADEEE! ♥

a new day

God Morgon får man nuog säga nu. Sitter i skolan och har lunch men vi bestämde oss för att äta lunch efter fysiken eftersom vi slutar klockan fem idag!





Detta är kvar av skoldagen. synd att lunchen inte kommer bli lika god som på bilden! Ingen aning vad som serveras idag och som jag är har jag inte höga förväntningar!
Oftast brukar det bli fil och flingor här! :D

PUSSHAAJ!♥


edhe nese gaboj nuk kam friik te jetoj


Jag är så lat. Jag har inte skrivit cv än men jag gjorde matten. Inte ens den orkade jag med. Jag är bara så trött vet inte varför?!
Kanske för dessa dumma valen jag ska göra. Jag vet dock att jag ska välja Natur - Miljö, men ingen aning om kurserna!
Eller först visste jag men sen blev jag påmind om något jag inte orkar ta upp här!

Här med säger jag god natt & sov sött! ♥


the easy way

Söndag är en vilodag för mig! Söndagar är dagar man ska vara hemma och slappa, oftast blir det ju inte så men idag ja då blev det en vilodag.
Lite matte dyker upp men det tar jag med en nypa salt och fortsätter att se glad ut.





old campics! great (;

Iväg och köpa dagens middag.


hjärta



It reminds me of summer! thank you mom

Genta - Si panter i zi



Elvana Gjata - Turn you on





Internet är cp. Ville få in videon på denna låten som fick dessa kommentarer men funkar inte. Det är en albansk tjej som gjort en video och hon har tagit med en färgad man. Jag ser inget fel på detta och vet inte varför man ska se det som ett fel men ni ser hur männsikor runt om i världen reagerar!?
Människor som tror dem är bättre än andra, varför? jo för dem är whiteass!
Jag blir så arg. Hur ska världen utvecklas när männsikan inte gör det?! Man kommer ingen vart med sådana hjärtlösa männsikor.

Nu ska jag läsa och sedan sova! Mår inte så bra.
God natt och sov sött! 


Två av böckerna jag läser nu


Det dom inte sa om hur jag blev feminist - Lisa Lindén

''Vad är det som gör att duschgelé för killar marknadsförs med bilar och segling medan duschgelé för tjejer marknadsförs med en leende kvinna som tvålar in sin kropp? Vad är det som gör att man som tjej ibland kan känna att man har en lapp i pannan där det står: "Stör mig!"
Självutlämnande och glasklart skriver Lisa Lindén om hur och varför hon blev feminist. Om genus i Bullerbyn. Om jämställdhet och orättvisor. Om ilska som drivkraft. Om viktiga samband gömda och glömda i historien. Om elitfeminister, tokfeminister och rosa feminister. Och om att inte alltid orka leva så jämställt och självständigt som man önskar ...
En personlig, tankeväckande och aktuell bok som kan användas som stöd för en diskussion om feminism i skolan men lika gärna läsas i badkaret, på tåget eller på sommarlovet.''

Denna boken läste jag om på min kompis blogg, metrobloggen.se/sandystar. Så jag var tvungen att låna den men bibblan hade inte den så dem köpte in den!


Borta med vinden - Margaret Mitchell

''Borta med vinden är romanen om den sköna och viljestarka Scarlett O'Hara och hennes dramatiska liv under de år då inbördeskriget sveper över amerikanska Södern. Hon upplever en stor besvikelse när den aristokratiske Ashley Wilkes inte besvarar hennes ömma känslor, utan gifter sig med en annan. Men  snart rycks hon med av en hetare kärlek: hon möter den charmerande spelaren och äventyraren Rhett Butler. Med honom förenas Scarlett i en ödesgemenskap, och när kriget bryter ut kastar hon sig in i kampen för att rädda släktgodset Tara undan förintelse i den bittra striden mellan nord och syd.''

deppigt inlägg, dåligt intryck

Det förra inlägget var inte jag som skrev utan min syster. Tog bort det eftersom jag tyckte det var trams av det hela.

Jag har inte så mycket att skriva här helt enkelt. Känner inte för att skriva något.


don't forget to breathe



torsdag 10.01.14

STRANGE det där med att skriva 10 för året. Dagarna springer ju förbi.

Idag har jag sovmorgon, skönt. SLutar dagen med idrott. Är det bara jag som hatar skol-idrott?
Sen har väl livet rullat på med läxor och vänner.

 Soundtrack
En av dem bästa filmerna, lätt!


I want ya so bad!



hej matilda du är välkommen

Matilda är ett litet stört mongohuvud!

Ke$ha - Your Love Is My Drug

......What you got boy is hard to find
I think about it all the time
I'm all strung out, my heart is fried
I just can't get you off my mind

Because your love your love your love is my drug
Your love your love your love
I said your love your love your love is my drug
Your love your love your love

Won't listen to any advice
Momma's telling me I should think twice
But love to my own devices
I'm addicted, it's a crisis


snabbt inlägg toan väntar

okej då kör vi. Jag behöver verkligen gå på toa. Börjar gilla tisdagar, förra teminen gick jag till fyra nu går jag bara till 14:50, great!

Nu ska jag nog ta en dusch och ta itu med plugg. (cv?! gjorde aldrig det igår)




redan skoltrött?!

Så jäkla trött idag och huvudvärken satte igång! Ska fortsätta med min läxa och om jag orkar ska jag skriva ett cv! :D

Tror det kommer bli en sömnfull natt i min säng.
Sova tidigt tror jag också så trött är jag!

Ignorance

Nu har jag slutat frysa och fixat till sminket. Hunnit slänga i mig frukost, jag har inte ätit  så här tidig frukost på 3veckor. Gott va det i alla fall!
Hade ett trevligt samtal med mormor, hon sov över hos oss. Vi pratade om mobbning och allt det emellan. Min mormor är bäst.




Paramoe - Ignorance
Possibility - Lykke Li
Alicia Keys - Try slepping with a broken heart

I love school, lovely

The Hills: Man märker verkligen skillnaden på The Hills nu när Kristin är med. Lauren var ju inte så kaxig och otrevlig. Kommer bli intresant att följa The Hills.

Nu kanske jag ska förbereda mig inför skolan. Ta in pennskrinet i väskan mm. Sova tidigt och vakna upp tidigt,
HUR SKA DETTA GÅÅÅÅÅÅÅÅ??????????

Jag slutar 17 imorgon, kill me! men jag har i alla fall sovmorgon till 10 om jag inte ska ha albanska vi får se när han lägger in albanskan.

there is a possibility






Jobbat lite idag. Dem har dragit in tjänsterna på mitt jobb så jag får knappt jobba något och därför ska jag söka ett nytt jobb men förmodligen stannar jag kvar på TH.
Nu får jag skriva ett cv och skicka in till några arbetsplatser. Jag hoppas få jobb i en skoaffär eller klädaffär men vi får se!

Just nu lyssnar jag på New Moon soundtrack, great! och snart börjar THE HILLS!




give me the Lauren-outfit



Ni missar väl inte nya The Hills ikväll?!
Kristin Cavallari från Laguna Beach är ju tillbaka och ingen Lauren! Hur ska detta gå?
Jag ser verkligen framemot detta!

The Hills - Justin




I don't fit in here







Morgens allihopa!
How's it going! Kallt ute, CACHING?! NOOOOOOT! Var så taggat för att dra till stan men nu är jag lite skeptisk men ska nog dra en runda för att kolla läget inte för det finns några ´butiker här i Äholm men men.
Idag händer det roliga grejer här. Jag ska hjälpa mamma med tvätten, och typ massor med städning!
I'm loving it.


I'M SO HAPPY OCH VÄRLDENS DATANÖRD!


Okej jag är mållös! nej men ärligt?!
MATHIAS hot hot hot! AAAAH, hörde ni Tony haha tror nästan han vill ha Mathias mer än vad jag vill! haha.

Jag har skaffat Spotify, YEEEEEEEEEEEEES! Har provat tusen gånger att ladda ner det och allt men aldrig avslutat processen(?!)
Lyssnar på Keshas album sen blir det Tokio Hotels, imorgon för jag göra en bra spelista. Nu ska jag dansa till låtarna yeeeeeeeeeeey!

JAG VILL SHOPPA!

P.S Willy från Let's Dance var ju inte så dålig. Han var så gullig hahahahahahahha!

GOD NATT & SOV SÖTT!





Lady Gaga - Monster

Tjohej! Blir kind of less på alla som är i ett varmt land, ex Thailand. JAG VILL MED!
I Juni ska jag till Turkey i alla fall, I can't wait.
Turkiet är ett av mina favoritländer. Dem har god mat och bra magdansörskor. I love it.




Jag har en höftsjal hemma men jag vill ha en bättre. Magdans är jätte roligt, you should try it!

hjälp är klockan redan 16:50?


Då har man handlat mat och det blev ingen ''HBG-trip''. Det var ju jätte kallt ute så jag och mamma ändrade oss.
Är klockan redan 16:50? Jag har inte hunnit med något typ.
Måste göra något vettigt!




don't need you don't want you



Ska jag spendera dagen med mamma&pappa?!
Handla mat och åka in till HBG, maybe I find som goodies out there.
Jag som skulle spara pengar till mitt hår, tattoo & iphone, GOOD LUCK MISS ADELINA!


Har jag berättat att jag och Tina hittade en tattoo studio i Ä-holm som vi tyckte såg väldigt lovande ut men man måste vara 18 år och vi fyller ju 17 i april så vi sa att vi kunde ta med föräldrarna men det gick dem inte med på!
Om jag nu åker till HBG kanske jag hittar någon som vill tatuera oss! Håller ögonen öppna .

 


CSI Miami = Eddie Cibrian = melting :D

Nya CSI Miami går på kanal 5 just nu och Eddie Cibrian är med.
Blev dålig på att följa CSI sist den gick så det kanske inte är nytt att E är med but I have to bring it up!
Han går defenitivt under Kan-inte-sluta-stirra-listan!




I don't like you I love you, you stupid thing

Nu har jag laddat ner PhotoScape och sagt förväl till Picasa, (hade det 1 dag)
Lovar inga snygga bilder men lite finare kanske om jag orkar. Skola snart, kommer jag ha tid för att fixa bilder?!
Det Låter vi tiden utvisa.





ÄSCH! Jag utforskade det bara. Nu ska jag läsa och jag menar det. SÄger att jag ska läsa men sen gör jag aldrig det.
ÄR det bara jag som blir den tråkiga när det är kallt ute?
Orkar ingenting vill bara vara hemma och dricka te?!


how stupid

.............

nääää hörre ni!?
visst kan det vara fint med snö.
Var ute precis det var inte så speciellt kallt och det var så fint med allt det vita. (Speciellt att man kan se vart hunden har kissat så man slipper gå in i det)
Jag vill ändå ha sommar eller vår. Allt förutom regn, kula snö. det räcker med snön.
Jag hatar inte snön direkt utan jag hatar att det varit så kallt oh regnat innan och sen till slut så kommer snön när man är trött på att frysa. 

Idag är det torsdag. Vi kan dra slutsatsen att dagarna rusar förbi.



Rihanna - Stupid in love

So I made it, I managed so far. Now God I want summer. Can you bring me the summer?



Yeah the bad boys are always catching my eye ...

Ne-Yo – Heartbreakers

Ne-yp – stupid in love

Rihanna -Rude boy

Rihanna ft. Joell Ortiz - Wait Your Turn (Remix)

Bow Wow ft. Omarion - Jack it up

Rihanna -Hard

Alexandra Burke ft. Flo Rida - Bad Boys

Jason Derulo - Whatcha Say





Good Morning

Vad skönt att sova, ppppppppppuuuuuh!
Sa precis he då till Tina. Kommer kännas tomt utan henne och kom på att det är skola nästa vecka, HELP ME?!
 
Somvorgon på måndagen till 10 om inte jag har albanska då vi får se. Jag har kemi,fysik och matte på raken därefter estetiskverksamhet, drama har jag då valt.
Dagen slutar 17. JAG VET jag blir alltid så glad när jag ser det nya schemat!


Jag har ingen aning vad jags ka göra idag. Vara hemmma och läsa?! Take it easy njuta lite.
Jag orkar inte gå ut eftersom det är SNÖ överallt. Hatar kyla som ni kanske vet.
Det räckermed att åka pulka en gång om året! :D


whatchaa saaaay

Klockan är 00:15 (sent jag vet) cool är jag. Sitter här med Tina och diggar da music skit skön musik har vi.
Nej men ärligt?! Jag har inget att göra så jag sitter här och tråkar.

Jobbet har dragit in timmar jag kmr jobba så liteee nu. ÅÅh, leva snålare typ?! :/
Ska jag gråta eller skrika eller vaaaaaaaaaaaaaad?
Aja bara jag mår bra och sånt såå. Men jag som vill ha ny mobil, tattoo och slinga håret hur ska det gåå?!

Nu ska jag pussa vidare på Kaltrina, hon är urläcker. Ni ska se oss ena minuten drar vi varandra i håret och andra minuten är vi sams och rapar och pruttar på varandra, 3e minuten slänger vi med ord men 4e minuten är den BÄSTAAAAAAAAAA! MER SÄGER JAG INTE!

God Natt alla! pusss & kram ses på stan♥


fick ble den bilden jag blev så nöjd med hahahahaha! pallade inte välja någon snygg så det fick bli DEN SNYGGASTE

Paradise Hotel

hihihi, kul kul! på
Ville att Anneli eller Kristoffer skulle vinne men hon åkt ju ut så jag håller tummarna K. Han verkar vara så go och snäll. När han gav klockan till Anneli blev jag helt åååååååååååååååwh!


life is to good ...

...när man åker pulka. Yeaaaah i love it.
Första gången jag var ute och lekte i snön både detta året och förra året. Det var jätte kul.
aaaah, vet inte riktigt vad jags ka skriva förutom att Tina har varit här sen lördag och det är kul fast vi slåss
så är det toppen, alla slåss don't lie about it?!

Aaaaaahh nu vill hon att jag ska skicka bilderna vi tog i snön hehe, dream on baby! :D
Hon tappar humöret snart tror jag då kanske jag åker på en smäll eller får foten i munnen eller så pruttar hon på mig you never know! ajaaaaaaaa, jag har lärt mig  stå ut med henne. Tänk när vi ska bo tsm, 3e världs kriget kommer lösas ut.
 





'

dem sista bilderna är sådana som inte ska komma ut men jag blev jätte nöjd med dem♥


Alexandra Burke ft. Flo rida - Bad Boys

... I like like this song


disappointed

Så jävla rolig och galen natt det var i mitt rum. T och jag satt vid våra datorer och skojade så vi skrattade ihjäl. Älskar att skratta åt störda saker.

Idag gick vi till tattoostudio i Ä-holm,Big City eller ngåt sådant hette det. Det verkade vara super bra där och priset var suveränt men sedan sade hon att vi måste vara 18år och fast man tar med föräldrarna om man då är under 18 så får man inte.
Nu måste vi hitta en ny någonstans. :/




I want my tattoo!


still butterflies

Tråkigt med blogg :/
Mina kusiner är här, kul! Vi kollade på en dokusåpa ''Shpija''/ Huset på svenska.
Det är som Big Brother typ. Blev besviken, hade hoppats på att en annan person skulle åkt ut menmen.
Imorgon ska jag jobba lite, long time ago.



För stunden luktar mina händer kött




Damn you. You destroyed it over and over again, now it's over for sure

Känns som jag läst hela dagen. Läste ut boken Lovligt Byte - Janet Evanovich. It was good.
Den var lätt att förstå och jag älskar sådana böcker där kriminallitet och romans blandas, åååh love love.
Blev rädd när jag läste den, vågade inte röra en fena av skräcken att någon klättrade upp till mitt fönster.
(Good sign.)
Humanity.


JAG önskar alla ett GOTT NYTT ÅR!
Jag börjar bli trött på detta firandet för ett nytt år. Vet ej varför?!
Kanske blir roligare framöver men detta året var jag inte redo för. Varför känns det som om att jag måste vara redo och kunna ge löften(som är onödiga och bryts). OCh tänka ut vad och vem jag ska glömma detta året och sånt där skit.
Ska nog ligga i min säng och argumentera med mig själv. It works. Promise.
 Eller blir nog först att gå och reta upp resten av familjen, roligt som faaaaaaaaaaaaaaeen.


RSS 2.0