lets get it on, this is my song

Rebound - Hurricane
Får några konstiga känslor vet ej vad för slags känslor när jag hör denna låten men jag kanske återkommer. Visst låter det lite Britney-style? but heey I like it!
Jag har ju skrivit innan hur mycket jag gillar Eddie och att han verkligen ser bra ut och nu har jag fått reda på att han är bög?!?!?! Han har alltså hafr pojkvän i tre år nu och typ alla hans nära och kära har vetat detta från början men han har ej velat säga det in public.
MY GOD ! JAG DÅÅ EDDIE JAG DÅÅÅÅ? WHAT ABOUT ME AND MY FEELINGS! HAHAHA NEEEEEJ MEN SERIÖST VILLE JU TRÄFFA HONOM OCH LÄGGA IN EN STÖT! MEN EEEEY se det på den goda sidan nu kan jag inte bli svartsjuk på någon annan tjej som skulle fångat hans hjärta MOHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!
HAR JU FORTFARANDE DARIN KVAR HIHI! ♥

I just oh my god

Anagina.se, Khadidje och fjortisen fyfaaaen vad kul! HUMOR
Kollade precis på Vampire diares avnitt 20 och den var bara så BRAAAAAA! love love och det var love i filmen!likey. Can't wait for ep. 21 to be released, my gooooood! Here is a trailer , enjoy!

happiness and sadness

Nej har ni sett det dystra vädret inte okej alltså inte ikväll när vi tänkte ha lite kul nejnejnej.
I alla fall idag skulle min kusin Aurora fyllt 7 år. Det går inte en dag då jag inte tänker på henne fast jag inte visar det så tänker jag på dig och jag kan till och med prata med dig. Saknaden är stor och det är svårt att se din lilla syster ,som du inte fick träffa men hon har ärvt ditt namn.  Det är svårt att kalla henne för det namnet och om man gör det känns det som du tror man glömt dig men det är inte sant.
Jag har nog aldrig kallat på hanne vid det namnet utan sagt bebisen och så kan jag inte fortsätta för hon växer och nu är hon 1 år och jag måste våga kalla henne för det namnet hon heter. ....
Idag ska vi då åka till min morbror och hans familj.

Så för mig blir det bara lite mys med släkten. För mig är valborg ingenting tycker det r en allmänt vanlig dag. Det var roligare då man var yngre och gick till brasan nu är det bara ööh? palla? nejmen seriöst idag ska nog de flesta tonåringarna till danmark för att supa sen komma till sverige och gå till någon tråkig hemmafest där de super ännu mer! HOW AWESOME IS THAT? SO FKING FUNNY RIGHT?

Så jäkla trött är jag, skoltrött. Hade tänkt sova men jag skall nog se på det nya avsnittet av Vampire Diaries nu. LOVE IT! Sen har jag också lite plugg men funderar på att spara det till  lördag för söndag kommer jag vara upptagen typ hela dagen!


Vilken update asså nej nu ska jag mysa med mig själv och sängen! puss så länge♥



Jag älskar dig, Vila i frid min ängel.♥

Fredag och skola helg snart

Sitter i skolan och skall strax ha svenska. Har ni sett vilket tråkigt väder? Jag som planerat att ha lite mys och grilla med vänner, nej vad arg jag blir får väl bara ta det en annan kväll.

Har ni sett nya The Hills avsnittet. Det är sista säsongen de spelar in och som vanligt DRAM DRAMA DRAMA!


Spephanie är min nya favorit, typ.
gallery_main-91119X8_CAVALLARI_B-1.jpg image by plushpout
Kristin is also hottie!

for the moment .... I just can't get you ....

Igår hade jag en toppen dag och kväll med min snygging Dona och att Inter kom till final och BARCA är ute gjorde det ännu bättre.
Nu blir det plugg tror jag och sen kanske en promenix?
Snart Turkiet och sen Kosovo (maybe med Dona omg omg so much fun)

mina favoriter

Blondinbella.se
Kenzas.se
gynning.net
anagina.blogg.se


tror dem heter så! puss♥

want to move out


Shawn Desam - Shiver

ooh, I like it, very very very muchooooooo. xoxo ♥

how about a nice brunch in the dark

Visst ser detta så gott ut? Kommer från Blondinbellas blogg! hihi
varit ute lite nu skall jag pysa och kanske plugga lite, ta tag det där med att läsa svenskan! hinner nog inte med engelskan. Ps. mina ögonbryn är förjävliga för stunden men jag ska låta det växa ut eller vad det nu heter så jag kan noppa dem på nytt och inte förstöra formen men jag har inte så mycket hår (hahah låter så konstigt) så de blir inte så fina i vanliga fall heller!
GOD NATT PUSS♥

it's a crime


Så gott när man doppar kakorna i kaffet. Det där med att vara nyttig kan vi ju sudda bort för hundrade gången.
På tur står plugget. Skriva dagboken som jag har till albanskan och läsa svenskan, kanske lire engelska om jag hinner?! hihi don't think so hu?
Vill ju se Keeping up with the Kardashian, men det får bli till helgen! eller aah om jag har tid vill säga, busy all week long!



Nyduschad och fick mitt alldeles egna lindex-kort mohahaha!

cause I don't care you can't stop me

Hope the weather gets a little bit better cause I'm loosing my temper. I have like these spots all over my face, pimples! I hate pimples. But I just have to accept it and move on. I can't put to much tome caring about some red spots on my face, it will go away sooner or later. At least I hope so!

Need breakfast! BYE see you later! ♥

Carolina Gynning


love the shoes!



Skulle inte tackat nej till den tavlan med vingar, beautiful!

Admit it, she is gorgeous. I love her personality. She is a businesswoman but she has like this crazy side, she does what ever she wants and don't give a shit what people say, love it. I admire that capacity she has.
okay I had to blog about this. I know it's two blog posts in a row but I just had too!

SMELL YOU- I WANT TO SMELL YOU -

I want you, yes I do. Your smell is outstanding and I want to smell like you, I want to smell you. I think you guys are incredible .
This is beauty ok sort of but this will be under Beauty/HEalth category.

keeping up with the kardashians

precis sett  Gossip Girl nu skall jag kolla Keeping up with the kardashians, so good!


HEEJSAN TÖNT

kolla vilket litet ägg, haha! so funny!
HAHAHA! EEEEEW!

you're the reason why ...

Tyvärr kan inte jag göra sånt, ''klicka här om du har spotify'' så du får helt enkelt söka själv. DO it cause this song is so good!

hi sunshine

Jag gömmer min mobil så dem ringer till den för att höra sig till den! haha but that doesn't work!

värme

ute och har det skönt.
Sitter här eller snarare ligger med min syrra och kusiner. Dem håller på med min iPhone. ''snälla vi fr ha den snälla'' men icke sa nicke dem kan nte ööpna den för jag har autolås. There you have it haha! nono. Nu fortsätter dem gnälla ååh . Orkar inte plugga borde vara förbjudet när det är så fint väder.
Har istället tagit med min macbook och spelar musik så alla grannar dansar, noo kidden. Bara barn är ute annars är det dött här!

just go away leave me alone

Hade typ världens sämsta självförtroende idag. Hela dagen gick typ skit utan då jag var ute. Men annars så hatade jag mig själv, inte kul. Hatar den känslan när man ser sig själv i spegeln och bara hittar alla fel istället för att vara glad över det man har. Jag brukar ha väldigt bra självförtroende men det kan komma och jag tror hur bra självförtroende man har kan det komma sådana dagar då man typ hatar sig själv, nej men ni vet hittar fel och bara gnäller. neej det är inte kul och jag hoppas den känslan försvinner snart.
Det känns som jag har ett hål inom mig och jag vet inte hur jag skall fylla ut det. Ååh, mina nerver äter mig inifrån.
Jag vill gömma mig och inte komma tillbaka tills det är över.

lördAG

HALLÅ!
BAD UPDATE I know. Har inte haft tid idag. Sov inte ut som jag egentligen ville för jag skulle dansa, sista dansträningen för terminen sen var de dags att vara ute i det fina vädret och sen lite mer ute, kollade på '' keeping up with the kardashians'' så jäkla kul och sen var det dags att gå ut lite till.
Har också ätit som en gris idag, NOT GOOD!
Visst är Kim KArdashian fin? Like her. ♥

vet ni......

... att jag typ älskar Anagina?! Okej aså jag känner inte henne eller så men hon är så grym. Hon är rolig och nää asså hon verkar vara så skön liksom, en sådan människa man bara kan chilla med, thats greaaaaat babes!

Jag är inte döv jag skiter bara i vad du säger



Nu är jag äntligen hemma! Skola idag hade världens längsta håltimme, nästan fyra h. Vi drog inte hem för vi skulle gå igenom något nytt på kemin så Elin och jag stannade kvar och typ snacka pluggande och lite sånt!
Efter skolan skulle jag iväg och dansa och sen stack nästan hela familjen utan Gagi till IP för att kolla  syrran Arbis fotbollsmatch.
Ska nog äta choklad och kolla Vampire Diaries ep. 19.! FYFAAAN VAD GÖTTTTTTTTT!
(det där med att vara nyttig skiter jag i för jag kan inte leva utan choklad tyvärr)

night hehehehehehe

Hellu, whats up!
Dagen har gått åt hmmm.. Fellis haha. Va lite på stan för att fika och nu sitter man här färdig för att sova efter Tyra och Bellas show. Var lite tråkigt idag. Eller aah jag har bara sett tre avsnitt med detta för jag har ej hunnit men det var inte så kul. Gillade Bellas hårfärg. Ska fixa sängen nu och sen kanske läsa något?! Njaa vet inte riktigt, pussheeej♥

update



Fick ett erbjudand av Sandra idag. Lägga fler blonda slingor i håret ? Har ju precis slingat håret och det kommer ju slita som F*N om jag slingar det blont igen och speciellt när det inte har gått långt tid sen sist jag gjorde det! Får tänka tills ikväll! har superlång håla och sen idrott och då skall jag även hämta upp F som följer med hem. pusshej♥

looking good Dona!


bubbleroom.se, google.se


Skorna & klänningen, mums! fint fint.
Hmmm, undra om detta är seriöst ?
Tror ni man kan gå runt så ? Kan och kan, det kan man nog men blir det inte lite svårt, obekvärmt. Tyckte det var rätt så fult inget jag hade gått runt i precis.

Ed Hardy


God morgon!
Sovmorgon idag till 9:40, gött!
Igår var Doa här och så fick jag ett fint linne och lösnaglar av henne (födelsedagspresent, ni ser det ovanför)
Kolla inte på min och syrrans obäddade sängar haha! Så trött idag och tänkte ha på mig min Ed hardy tröja, hihi. Ja den är falsk kommer från Kosovo men den är fin. Gillar inte Ed Hardy så mycket men tyckte om den jag har.



Detta var också fint, by Ed Hardy. Gillade bikinin & stövlarna lite extra.


en idiotisk kommentar

......''Hej! Måste säga att du är en väldigt rolig person, du är mycket bra på det du gör MEN, en sak som jag tycker är otroligt störande är när du säger: - "I koranen står det", "Koranen säger" m.m. 

VI har fattat att det bara står bra saker i Koranen och de andra heliga skrifter som finns. MEN Problemet är att dessa bra ting INTE följs.

Så när du säger " I koranen står det" så svarar du inte på den viktigaste frågan. 

VARFÖR finns det hedersmord, VARFÖR finns det terrorister, VARFÖR har folk slöja''
Var inne på Anaginas blogg precis och skulle kommentera en av hennes video! Kolla vad jag nappade upp.Det var någon som kommenterade så. HEDERSMORD? TERRORISTER? Varför har folk slöja?
ÖÖÖh ursäkta för det första varför blandar folk in detta med religionen islam.
Vänta!! Om jag har förstått detta rätt så kan jag blanda in alla kristna bara för en kristen mördar sin fru eller sina barn eller våldtar sina barn.
Ska jag dö fråga. VARFÖR VÅLDTAR FOLK?
HEDERSMORD OCH TERRORISTER HAR INGET MED ISLAM ATT GÖRA eller TVÅNG att bära slöja! Asså kan folk bara lägga av och blanda islam, kultur, seder och bruk, stränga föräldrar, och massa skit!
Varför har folk slöja?
Ehmm, tyvärr så måste man svara att i Koronen sa Allah till Mohammed att han skulle säga till kvinnorna att dölja sina kroppar för att inte ses som sexobjekt av männen. För att skydda sin egen kropp helt enkelt. Hur skall man annars svara på frågan. Men detta är absolut INGET TVÅNG ATT GÖRA!
Och att vissa tvingar sina fruar och barn, det har inget med ISLAM ATT GÖRA!
Det är kultur det är stränga föräldrar och hårda regler som gäller där. MEN så skall det absolut inte vara. Man skall inte tvinga folk att uträtta olika handlingar.
Nej nu stänger jag av datorn pallar inte med sådant folk som är så fördomsfulla och som endast lyssnar på vad medier säger och annat skitsnack!
pussheej♥

we can go on

Vet ni vad? Mamma säger att jag borde sluta och shoppa och slänga kläder. Men vad tycker Adelina Aradini om detta?
Just precis! Adelina gillar inte detta mamma. Näää hon gillar inte detta! hhihi
Skämt åsido eller nää hon sa faktiskt att jag borde sluta men då borde hon sluta köpa saker till mig.
Fick mig ett par snygga byxor och tunika?! Hmm mamma!
Viktiga saker? Hade super hålor idag and I did my math. Första avsnittet av andra kap. i matte B gick super, thumb up! YES!
Nej nu ska jag läsa lite fysik och sedan kanske lösa Vampire Diaries på engelska (en hemsida på datorn) Kan länka sidan senare kanske.

I am happy 2day okay I have been happy for a very very very very ...long time, can you blame me? I have a pretty great life. And later my BF is coming, can it be better? NO! okay yes if Darin came for a visit or Britney but that's another story. KISS AND HUGS AND THE MOST IMPORTANT LOVE! ♥

lite music ffs

Adam Lambert - What do you want from me

off to school

Har börjat att vakna halv sju nu istället för 7 - 7:15 , man blir piggare när man varit vaken mer än typ 1h innan skolan börjar!
Och min tatuering har typ läkt, jippii. ♥ Älskar den, den är så söt och fin och vacker och snygg och och och .... hahah nej nu ska jag spraya lite parfym. PUSSEN♥

längtan

clothes from Zara!

what now

Home!
Har ingen tyska idag så slutade nyss. Hade idrott som sista lektion och där hade vi rörlighetstest, hmm!
Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Läsa något kanske, svenska eller engelska? Hade behövt en albansk bok också! njaa vi får se. see you later pusss♥

The Vampire diaries ep. 19

Episode 19.
Längtar tills denna kommer, OMG! SÄGER JAG BARA!
CAN'T WAIIIT!♥

SERIOUSLY?

Fysikprovet gick skit och drama uppvisningen gick skit, ser fram emot kommande uppgifter! host*



vakta ditt hjärta för hjärtat styr ditt liv

.

Snart är min dag slut. Hunnit med Vampire diaries också, har typ bara halva avsnitt 18 att kolla på. OOH den serien är så bra.
Blev inget pluggande idag nej. Var ute med Enida och Nadira innan, efterlängtat. Denna helgen eller ja igår och idag har det varit sådana dagar man träffat old friends, thats nice. Träffade Besa igår kväll,mysigt!
Nu ska jag nog sova och vila magen, ätit som en gris. Det är ju trots allt min födelsedag.
I morgon måste jag plugga. Har ju fysikprov på måndag, åååååh!
PUSS god natt! I morgon är det den 18e april och då är jag fortfarande 17 ÅR! oj kom på att min uppsats ska in på tisdag om slöjan, OBS! pusss♥

update

Varit lite på stan & lite andra affärer med mamma innan och så har morfar och mormor varit här på morgonen.
Jag ska platta min lugg nu för mitt hår skrämmer och jag har inget smink men jag har nya kläder och smycken som jag fick av mamma & pappa. Love my family.
Nu ska jag äta tacos, mamma har fixat det till mig ooh vad gott & sen ska vi få lite mer besök, yey ♥

17 april 2010










17 april 2010 17 år.
Vilket dåligt vädeeer. usch usch. Nu ska jag iväg och dansa.♥



Now it's Friday and I'm happy

Har haft en skön dag med lite sommarkänsla över allting. Kanske för det är min födelsedag imorgon, blir ju hela sjutton år!
Hade en vanlig skoldag eller nä, hade 2 prov. Varit också på stan med mamma, min moster och mormor.
Blev en tunika och stickad tshirt på rea, lindex. De har så sjukt fina kläder för tillfället.
Såg fina tunikor och leggins så det får bli att kika in dit någon gång snart.
Hade ju tänkt gå till Besa idag men blev lite sen så nu ska jag istället gå ut med syrran. Blir nog en skön promenad med tanke på att hon är sjuk.




En av de fina tunikorna som finns på Lindex har jag! Visst är den fin? ♥

OCH JAAA!

OCH JA jag är väldigt skoltrött, SO WHAT?
Jag har insett att det är okej att vara trött att det är okej att inte orka det är okej att få gå ut lite och sedan komma igång med allt pluggandet, men gång på gång misstar jag mig där. jag glömmer bort det och blir så trött att jag vill gråta.
Det är bättre att ta det lungt och inte tänka ''gud vad mkt plugg kommer inte hinna med något och gud vad svårt.''
SÅ SLUTA ADELINA DIN TÖNT tänk inte så negativt tänk POSITIVT. JAG VILL! ♥

HAHA! ja jag tog lite många bilder i morse och pallar ej bjuda på andra så låt mig vavavvaa! skojaa pussheej ♥

jävla cp prov imorgon, OJJUSTE POSITIV VAR DET JAAA! ÄLSKAR PROV OMG OCH LÄXOR YUMMIE!♥

Jag lyssnar på ...

Lady Gaga ft. Beyonce - Telephone

Visst är den bra? ♥

1 2 3 & 4


God Morgon!
Allt bra?
Själv vaknade man snuvig och ont i halsen men nu mår man bättre. Det går alltid över när man har vaknat till men sen när man ska lägga sig kommer det tillbaka.

Skrivit lite på min svenska uppsats. En argumenterande text om slöjan i Islam, hihi!
Solen skiner utanför och tor det är dags att använda jeansjackan.
Idag ska jag bar plugga. Har massor av plugg som bara väntar på att jag ska ta itu med det och prov imorgon, YES!

I natt drömde jag att jag hade flyttat hemifrån eller något och min syrra hade fått min MAcbook och så hade hon råkat sitta på den så det hade blivit en jätte spricka! öööh hemska dröm!

PUSSEN♥

study

Hi!
Gissa vad jag gör nu ? Gissa?
PLUGGAR! BRAA GISSAT!
Jag pluggar och det är inte kul. Skriver min engelska inlämning som ska vara inne imorgon och jag börjar j idag. Har matte till imorgon också. Usch!
Har i alla fall hunnit gå lite, gick ca 1h idag. Blir nog att gå minst en timme varje dag framöver, precis som förra året! Träffa också Besa idag, ojoj. Henne var det längesedan man såg. aja nu ska jag fortsätta pussheej! ♥

God Morgon

Vet ni vad jag kom på ? Att jag inte kan bada (badhuset=massor av klor) idag eftersom min tatuering inte har läkt klart! mihih
Orkar inte tappa rösten, haha. nej men jag vaknar alltid med att ha ont i halsen speciellt vänstra sidan av halsen och på kvällarna har jag också ont. Många som jag åkte till Kosovo med har värsta ont i halsen kan knappt prata. Min syrra är en av dem som har ont i halsen och håller på att förlora rösten, MOHAHAHAHA!
i
Jag i den fina staden Prizren, Kosovo. Det är Kosovos äldsta stad. ♥

God Morgon måndag

Känns som jag inte sovit ut på 2 veckor, so tired. Solen skiner utanför så känns ändå bra.
Står inför två val smink eller inte smink? Kanske blir varm då vill man ju inte ha smink men kom just på att jag inte har någon lång håla idag så blir nog lite smink ändå, hihi!
nu ska jag fixa mig pussheeej♥

CUTIE

You all have listened to Justin Bieber's new album My world 2.0, right??
Anyway, this is one of the songs that I adore, and I really mean that.
Justin Bieber ft. Jessica Jarrell - Overboard
AND I have another too. It's called ''That should be me''

Enough from me, Good night and sleep tight cuties! ♥


pics, det får räcka, har massor på lager!


Vet inte vad för bilder jag ska lägga in först. har ju inte lagt upp kosovo bilder än men det kommer, hihi!


rednails

Äntligen hemma, nej men. Hade en rolig helg med min älskade kusin Kaltrina, men även Arre som var med fredag och lördag.
Vi firade Tina i lördags och idag solade jag och Tina. Det var jätteskönt väder, nicenice.
Ser ni mina red nails ? So hot, va? like it
Nu kollar jag på Gossip Girl, sen hade jag tänkt plugga. TREVLIG KVÄLL, PUSSHEEJ!♥

''dagens outfit'', morgonens

Nattlinne: gammal från Tinas mamma, jätteskön. Tyvärr vet inte Tina vart den är ifrån.
Byxor: träningsbyxor, kommer faktiskt från ge-kås. Jättesköna de med. (hade tagit på dem ut och in hihi)
Strumpor: marinblåa är de. ingen aning, tror det e Armends.

Ätit frukost så nu tänkte jag plugga och äta yoghurt med choklad yummie.

holla

Hjälper Tina att fixa lite innan hennes tjejkompisar kommer så vi kan fira henne. Arre och Tina sminkar sig och jag är redan klar, hihi!
Bjuder lite på campics. eller ja mycket! hahaha skrattar med mig själv. Hur kan det vara kul att posa framför en cam??

EN NYDUSCHAD ADELINA & EN DAMPIG KALTRINA

Tillbaka efter ''shoppingturen''. Vi stack bara för att köpa nödvändiga saker så Tina lät mig inte kolla på kläder eller något. Blev bara en plånbok och lite lite småsaker som jag behövde.
Duschade precis så nu ska jag få i mig lite proteiner,kolhydrater mm. Det som behövs helt enkelt. PUSSHAAJ! HA DET FINT ALLA!♥



Grattis kusin!

Grattis Kaltrina på din 17års dag! Hoppas du får en underbar dag med mig!
Jag älskar dig snäckan♥

God Morgon!

Nu sticker jag till Ge-kås med Arre och Tina! (;
ps. jag hade tydligen pratat i sömnen, ?! hihii I do that sometimes.
Solsken ute, blir softkläder idag. Fast Tina tycker jag tar på mig för mkt kläder men jag ska faktiskt inte ha skinnjacka bara gå i tröja, ojoj! kommer frysa ju!
Saknar Kosovo där kunde vi gå i linnen! :Dpussheeeej♥

sleepy I am, and no study today, BAD!

Fy vad jag är trött. want to sleep.
Drack citron & grönte trodde inte det kulle vara gott men dte var det faktiskt. Det smakade calippo (?!) ni vet den gröna glasen fast varm. haha, låter inte gott men det var faktiskt det.
Glömde min tandborste, tummen ner så får köpa en imorgon. Tror vi ska till Ge-kås en sväng också om inte Tina ändrar sig som hon alltid gör då.
En vinterbild på mig och Tina. Vi åkte pulka nerför en brant backe så ramlade vi av pulkan. hahaha

i fbg

Sitter här med Kaltrina och Arbresha i FBG, greaat. Värsta stadeen hell yeah!
Tänkte plugga men har inte hunnit det än ska nog göra det snart. Nu ska jag koka vetten till te, mums!

Det man hittar får man ta. En bild på KAltrina & Valentina, haha!

@adelinaradini twitter

tar tåget till FBG snart, ska bara ta och äta korv med bröd!


school todaay

Blev ingen mittbena idag. Snart bär det av till skolan, kom på att jag har matte nu i början och jag ska få reda på matteprovet. Nu avgörs det om dagen blir bra eller dålig?!



I should do it ...



Mittbena?! we'll see tomorrow
and here we go with all the famous campics.
I should finish my book but instead I do other things.
Take the train to FBG or stay home and study and go to my dance lesson which btw I have skipped two times.

What should I do ?!

min lilla bebis,Kaltrina, fyller 17 år på lördag. Ska jag på hennes fest eller inte? Orkar inte dra mig till FBG, har plugg jag måste ta igen I think. Får se hur det blir.


orkar inte lägga in bilder just nu

Got my hair done!
Innan vi skulle till albansk tvshow, Oxygen, och direkt efter till Sverige.


Nu har jag målat naglarna med en lila(matt)färg. Fanns massor med snygga ringar i Kosovo, köpte några stycken. Det som är jobbigt när jag ska köpa ringar finns det typ aldrig i min storlek. Stor besvikelse eftersom det fanns många ringar som jag ville ha men var förstora.

Vad gjorde jag?

My first tattoo ofc!
And did it hurt?
Klart det gjorde lite ont. Det var vissa ställen som gjorde ont men det var kul. Och nu i efterhand så kommer man inte håg så mycket av smärtan utan nu när jag tänker tillbaka så var smärtan rätt så skön, hihi!
It was funny! Love tattoos and I love my tattoo.
Hjärtat står för kärlek och allt underbart som får mig att le. Jag har velat göra denna tatueringen väldigt länge och jag har alltid älskar hjärtan. Hjärtan använder jag ofta och det får mig att må bra kan man säga. ♥


east west home is best

Hemma från Kosovo. Känns rätt så gött men kommer sakna det snart igen. Ska lägga upp bilder och så ska ni få se hur busig jag varit där! Gissa vad det kan vara ?!
PUSSheej nu ska jag ner!

snabb update

Idag har vi varit i staden prizren. Jag säger bara fy vad mysig och vacker stad. Vill ha lägenhet där, gud vad den var mysig. Föll för den.
Imorgon åker vi till Peja, my city och sedan får vi åka hem till oss själva. Kuuul!



Usher - Blockin

RSS 2.0