Why? Go away. I will cry if you don't go away NOW! NOOOW!

JA det är sant jag gillar inte kylan. Fan gååå gååå försvinn. Jag hatar det. JAg vill ha vår, åååh. VÅR VÅR då fyller jag år och blir äldre snart en tant, YES!
Skoja jag blir ju bara 17år hehe, göttans. Tattoo och allt. yeaah man!

Idag fyller ialla fall min mammie år! av mig fick hon Jessica Simpson - Fancy (parfym). Självklart blev hon glad. Hon älskar parfymer. Ska nog köpa mig en sådan parfym också. Den luktar så gott.


Våra bästa år och sedan en promenix(i kylan som sagt :'( ), I think!



Grattis mammie! ♥

fan ta dig bloggen. Därför jag gav upp dig

vet ni vad? jag skrev ett helt inlägg?!
Men jag skulle trixa med en sak så allt försvann, SUCK! fyfaaaaaaaaaaaaaaaan

Handlade om nyår och sånt. Nu för nu inte läsa det kanske bäst så. Nu får ni inte veta det jag tänkte på.
ÅÅH, blir faktist ledsen. Stackars er. Det var väldigt underhållande jag lovar men okej. jaja besviken. förnedrande att bloggen despis me. Damn and i lovED you, damn you. your f*cking bitch.

Nyår ska jag fira med min familj, inte med släkten som vi brukar har inte gjort det på 2år pga min kusin som försvann. Nyår firar jag med familjen och jag älskar det. god mat och dricka och albansk musik. Nyår är typ som julafton för oss.


Känner mig inte så redo att påbörja ett nytt år faktist. Känns inte ens som det.
Jag ska inte ha några nyårslöten. Varför skulle jag. Man blir ju bara besviken efter ett dygn,... fakist har jag rätt kanske ine fetr ett dygn andra kanske håller det längre men inte JAG!
SÅ jag ska lova mig själv att UPPSKATTA LIVET. Ta varje dag som den kommer och skratta åt allt.
Jag ska tom skratta när mamma jagar mig för att trycka ihjäl en stor finne jag fått! oj för privat där men nu vet ni vad jag går igenom när jag får en fet finne. Min mamma kommer och attackerar mig IT'S TRUE! Fråga vem ni vill i min familj/släkt. Allt vet!

Nu blev det för mycket töntigt aja nu ska jag fortsätta kolla på A Cinderells Story.



Gammal blond adelina! eller jag var ju yngre då menmen!

thought it was raindrops, but that was just my tears

 no updates. Fattar inte hur folk fortfarande kikar in hit, mihihi!
Jag har en väldig viktig diskussion i mitt huvud, KAFFE ELLER INTE?

Fördelar: DET är gott. Lite kaffe och 3/4 mjölk. Fan vad gott. Jag måste dricka något.  

Nackdelar: Kommer inte kunna sova, min energi plus kaffe klockan sex = ingen sömn.
Hinner läsa mycket på kvällen för jag kommer inte kunna sova. Jag kommer ligga i sängen och diskutera ännu en gång med mig själv om varför jag drack.
Kommer må illa efter allt jag ätit.

Kommer inte på så många fördelar.
SLUTSATS: jag ska dricka kaffe. om man nu kan kalla det kaffe!







skolavslutning

JAJAMENSAN, nnu har jag gått halva ettan, yey! :D Så glad.
Kort skolavslutning sedan blev det fika och tittade runt i affärer.
Hittade jätte fina smycken på Lindex som jag vill ha. Jag kunde höra deras röster ''KÖP MIG KÖP MIG'' men nej jag kunde hålla mig.
Och ett jätte fint linne och tights från Lindex, GUD SÅ SNYGGA, ÅÅÅHH GE MIG!



INTE LITE DESPERAT? fult

Jag ska köpa en ny mobil eftersom min är konstig. MAN får damp på den.
Och jag funderar på att skaffa mig en iphone!

Eller en Sony.E Aino

Idag kommer Tina. Saknat henne en massa. Det är jätte kul att dem kommer men jag kommer bara kunna vara med henne idag för att imorgon,
eller de 5 närmaste dagarna med start imorgon ska jag jobba!




sista skoldagen

Imorgon så är det jul avslutning. Tack och lov jag är verkligen trött. Fick vårt schema idag. Inte helt perfekt inga tidiga fredagar längre :'(
Aja, det kunde ha varit värre.



Back in the days.
Saknar mitt blonda hååår! Ska nog göra slingor till våren.

Nu ska jag duscha och sen läsa, Beaking dawn på engelska. ♥


Classified

Blondinbellas släppte två av sina plagg, en skjorta och kavaj. Skulle kika in på Bubbleroom och giisa vad!
Det var SLUTSÅLD! :/


Jag gillar Blondinbella. :D

Sexy By Sweden Sexy Hoodie Pink
GUD VAD SNYGGA! ge miiiig!
När jag ser detta tänker jag på SOMMAR!
JAg är trött på denna kylan. Jag orkar inte mer. Man orkar inte gå ut för det är så kallt att man tappar näsan.
Jag har matteprov imorgon och jag tycker det är svårt men tror ni jag orkar plugga?!
 NEJ!?
Jag är så trött. Vem lägger in ett prov sista veckan? Ååååh!

svmorgon




Min första sovmorgon till 11:20 för annars har jag albanska. Men kunde jag ta nytta av den?!
NEJ, eller jo till 9:30 för E, M och jag ska plugga yeah yeah! Mmm vad kul!

Nu ska jag äta frukost! :D



Jag älskar After Eight. På jobbet har vi praliner och så smakade jag ena igår som var mint, MUUUMMS!
Nu ska jag gå och äta en! BRA START PÅ MÅNDAGEN!

MHM...




Jag har jobbat hela helgen och nu avslutas den med One Tree Hill och Gossip Girl!
Jag har inte pluggat ett skit eftersom jag varot så trött. Bra att jag har en redovisning och 2prov på raken!
YEEEEY! :'(

eddiiie <33

Skolan idag var SÅ SKÖN! TOG vara på denna fredagen. Nästa termin kommer vi garanterat inte sluta 11:45 längre. Sista fredagen, nästa vecka är det ju avslutning!
Sedan var det jobb jobb och jobb.
Gillar mitt jobb ♥



Såg ni Eddie förresten! Han var med och sjöng lite i början av idol!
ÅÅÅÅÅh, my heart is melting! ♥

nothing to say

Lite så där seg. Jobb hela helgen fast jag egentligen borde plugga matte och SK, prov nästa vecka! + Natur redovisning på måndag. Love it!

Sista avsnittet av mammas pojskar ikväll! :D


ingen tandställning ...

... JAJAMEN, ÄNTLIGEN ÄR MIN TANDSTÄLLNING BORTA!
Känns som jag levt med tandställning whole my life.
Detta är andra gånge jag har haft tandställning men denna gången var det endast på underkäken.

Datorkunskaps prov imorgon och en inlämning som jagredan  skrivit klart, yey! :D
Vi får inte glömma älskade matten.
tur att jag inte läser Max E annars skulle jag fått göra nationella A idag.





videobloggparodi

Jag förstå mig inte på folk som inet accepterar andra som dem är. För jag har uppfattat det som så att dem som fortfarande håller på med, ex. Krilleboi, är misslyckade. Det har gått väldigt långt tid och fortfarande håller foket på med dessa löjliga parodier som är värre en själva videoinlägget.
Låt killen vara. Han gör det för han vill och visar vem han är (vad jag tror) och varför ska då hundratals männiksor göra låtar, parodier och allt möjligt?!
För att justtrycka ner honom. Visa honom att han är störig, misslyckad, m.m.
Vilket han inte är. Om han vora misslyckad så skulle inte tusentals männsikor veta vem han är och han har lyckats väldigt bra vilket är svårt att tro för många tycker han är löjlig. Han har lyckats med det han ville. Han ville väl få uppmärksamhet, and he got it!

(Sen behöver det verkligen inte vara att man lyckas bara för man är i media, men jag tror det var det han ville. Få ta del av ''kändisvärlden'' han är väl inte så känd men ja ni fattar)
Varför är han löjlig?
För han sminkar sig? Eller för att han säger chacha? Eller kanske för han vågar vara sig själv och sticka ut?
Det är väl bra att han är som han. För vem vill att alla ska vara lika?!
Inte jag ialla fall.
Tycker dem som håller på med sådana löjliga parodier är patetiska.

Sen finns det parodier som man kanske ska göra till skolcabare eller till något annat men man förstår ju verkligen när det hela är på skoj och när folk är allvarliga med parodierna.


( Själv har jag nog aldrig läst Krilles blogg men jag ska nog kika in någon dag. Men jag har sett videolipp!
Men är den som Kissies och medför dåligt budskap, GOODBYE TO YA!)

Datorkunskap = Computer knowledge?!

Done with the Englisg article. I'm so glad iIm done with it now I have to read through Computer knowledge (?!) and learn something about Calc, cause honestly I don't get it.
I need vacation!


Jag vill bli blond igen! Tror jag ska lägga i blonda slingor till våren och sedan på sommaren bleks mitt hår väldigt mycket!


ingen svenska idag :D happyface

YEY SPILLDE smoothie (?!) på min tröjaaa! ;(




Jag vill ha en tröja från Kappahl med päls (fusk såklart) den är såå fiiiin!
Är det bara jag som vill ha jullov? Jag längtar ska bara klara av några prov och redovisningar och AND THEN I'M  DONE!

NEXT: PLUGGA :D


God Morgon kära tisdag och sötisar!

Skolan väntaaaaaaaaaaaar!
Idag är det en lååååååång dag 16:10 slutar jag.♥

min fot har somnat, AAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!



Ren och fräsch!
Har inga fina bilder att dela med mig, sorry, (;

Plugget väntar!
love it, yeah yeah!

HUR SKA JAG TA MIG UPP MIN FOT HAR SOMNAT?
DET ÄR EN OBEHAGLIG KÄNSLA, MIIIIIIII!

God Morgon

Dags för en härlig dag i skolan, haha!
Det får man ialla fall hoppas på.



OCh jag har börjat äta Skagenröra, det är sjukt! Jag har smakat en halv räka en gång i mitt liv och nu kan jag äta Skagenröra och tycka dte är gott!
Tycker ni räkor är gott?




Fula morgonbilder, alltid nice! (;


host host, jag vill vara helt frisk!

Lyckad dag hittils! 
Duscha / plugga väntar!

Glöm inte One Tree Hill och Gossip Girl, för det tänker inte jag göra!


Pappa frågade om jag ville åka till Kosovo själv med min syrra och stanna hela sommarlovet. Men jag tror jag ska tacka nej till det erbjudandet.
Blir nog bra med bara Turkiet och sen vill jag sommarjobba
.

JAG SAKNAR SOMMAREN!
JAG ÄR TRÖTT PÅ DETTA VÄDRET, HATAR ATT FRYSA!
Älskar Turkey. Har varit där en gång innan och jag tror det blir ännu en gång.
Då ska jag leta efter magdans kläder! :D


God Morgon

Gud vad tidigt jag vaknar.
Går man natur är matteboken ens bästavän. Nu fattar ni vad jag ska göra! :D


Bad for you, Good for me
You pretend, I'm for real
I love, you hate
You sink, I swim
I manage, you fail
I win, you lose

...


GIVE ME GIVE ME GIVE


Jag skulle inte blivit ledsen om jag fick dessa vackra älsklingarna. Funderar på att klicka hem en och nu får man passa på har ju fri frakt hela helgen! Mihihi.





kärnkraft oooh kärnkraft



ÄR man en naturare så är man! miihihi!
God bless us!
Jag går i min kusins fotspår men jag ska dock inte bli läkare!

Skriver om Kärnkraft. Ska redovisa det sen. 
 ''En risk som varit aktuell är, möjligheten att upparbeta använt kärnbränsle och sedan använda det för framställning av kärnvapen.....''

Skolan tar halva mitt liv. Och det kommer det att göra framöver men jag gillar det för när allt är över kommer jag förhoppningsvis stå i rätten och försvara en oskyldig männsika som behöver min hjälp.
Jag kommer stå där  klädd i en fin hög svart kjol med en vit skjorta,  uppsatt blont hår med röda läppar och vara beredd på att sätta det skyldiga monstret på plats! mohahah!
Vi får se om jag ändrar mina framtidsplaner.
Psykolog, advokat, tandläkare har varit väldigt aktualla i min lilla värld men vi får se.
Men jag tror att jag kommer satsa på juridik och politik kommer jag nog att syssla med vid sidan av.


miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

MMMM det lukter muffins och allt möjligt gott och sött i mitt hem! Min syster Belinda fyller 9år så hon ska ha kalas!  JIIPPII! Jag vill med vara 9år och ha kalas med cupcakes och ballonger. Godis och lekar, avis där ja!

Jag är mer inne i bloggvärlden och jag älskar bloggar där man hittar olika tips.
ex, om naglar, smink, presenter m.mm
Skönt att det inte bara är modetips.

Läste igenom mitt förra inlägg. Jag förstår om ni inte fattar vad jag skriver för jag stavar som en kråka. Men det blir väl så när man ''skriver snabbt.''  *host host*
Jag brukar inte läsa igenom inläggey och publicera det utan publivera det så fort jag är klar! Oftast så råkar jag alltid trycka bort det så jag får skriva om det och då hart jag extra bråttom. jajajaja!


Två gamla . Åååh, jag var så fin i blont hår. Miii I MISS IT!
But stil I'm beautiful and smart, SJÄLVFÖRTROENDET är som förr! hahahaaaaaaaaaa :D




sista danslektionen detta året

Sista danslektione idag och imorgon är det julvisning, mihih vad kul. 13:30! :D
Godis och julkramar, yeaah!

Jag har lagt till 6 bloggar på bloglovin. Sen har jag Kenza, Blondinbella och Foki som jag följer men inte lagt till. Dem kommer jag ändå ihåg.
Jag vill hitta fler bra bloggar.
Helst sådana med Tips och som uttrycker sina åsikter.

Tänk att snart är det 2010 och jag har gått halva ettan, :O
I CAN'T BELIEVE IT!  HOW DID IT GO SO FAST DAAAAAAAAAMN

NU skall jag duscha och bli ren! HÄrligt härligt.


i have a sore throat, and it sucks my dear!

skönt att min förkylning inte är borta än!
HATAR DET!
täppt i näsan och halsen blir dålig så fort jag  kliver ut!

Vaknade tidigt idag, dumma mig! Jag som för första gången hade kunnart sova till halv tio och sen inte stressa men icke sa nicke!

Skaffade mig en bloglovin så nu kan jag följa fler bloggar. Brukar alltid glömma bort alla bloggar. Kan typ 6 bloggar utantill som jag alltid läser men nu ska det bli en ändring!




kvinnans uppgift är att sköta hushållet?! mmm yeah right!

Tittade på Mammas Pojkar igår. Som jag skrivit förr så tycker jag att Naima, Bobbys mamma, är så rolig. MEN hon kräver så mycket av en tjej.
 Hon får tänka på att tjejens mamma kanske också kräver mycket från Bobby?
Och Bobby är inte heller perfekt, han har också sina brister. 
Men ialla fall det jag stör mig på är att hon säger att KVINNAN I HUSET ska städa, laga mat och blabla, HALLÅ?!
Ska inte kvinnan jobba eller? Tänk om hon vill ha en karriär? ( det vill väl alla) TÄnk om hon vill tjäna pengar? (
Vilken kvinna vill vara beroende av mannen?
Vem vill ha en som styr ens liv? ÖÖÖÖH?!
Eller så menar hon att kvinnan också kan jobba men ska hon då jobba och sköta hemmet medan mannen bara ska sätta benen på bordet och chilla. Yeah, come on!
Vilken jävla tjej går med på sånt?!
Älskar Jane när hon sa att Det är två personen i huset och då ska man hjälpas åt. (något sånt)
Och det är sant. Varför förknippas städning med kvinnan såsom matlagning med kvinnan?!
Det är lika mycket mannens uppgift att sköta hemmet såsom kvinnans.
Och hon syrianen Zara bara: Ja jag förstår Naima. Det är naturligt helt naturligt för mig att höra det.
OKEJ?!
Så du vill alltså sköta hushållet som en jävla slav hela livet?
Vara hemma och inte ha något liv utan jobb?!
MUMS, vad det låter frestande!





längtar till jag blir helt frisk

Börjar bli bättre. Fortfarande en täppt i näsan och hosta men det går väl över snart.
Har svenska redovisning. min redovisning handlar då om smink!  haha, kul :D

Nu ska jag öva på det och sen göra matteläxa.


Min mormor och morfar är här och alltid när dem kommer så har mormor med sig marabou. Och ikväll hade hon den med russin och mandel och eftersom jag HATAR russin så tänkte jag skoja med henne:

Jag: Mormor, nästa gång du köper så kan du inte ta en utan russin?
Mamma: Hahaha, ncnc budallica*!
Mormor: Men jag trodde ni gillade det men du kan gå och byta.

*budallic - dumbomb (något sånt ebtyder det)

Och så började hon kolla i sin väska om hon hade köpt den andra utan russin men det hade hon inte!

Mammas pojkar och Glee ikväll dåråå!  yeaaah!

yesbox

  • Blondibellas kläder verkar bli bra, efter det lilla man fick se på hennes blogg.
  • Jag och min hals lever olika liv. Den vill inte kompromissa med mig.
  • Vi är i december månad. Känns som jag inte hinner med livet.
  • Jag har mycket plugg just nu.
  • Jag har lite svårigheter med matten just nu. Varit sjuk och P förklarar så dåligt när han väl gör det.
  • Jag har inte sökt upp någon sjukgymnast än.
  • Min nacke gör ont.
  • Tänk att jag ska få tatuera mig nästa år, då jag blir 17.
  • Jag längtar tills studenten så jag kan åka till USA OCH efter det plugga till advokat.
  • HATAR ATT SITTA FRAMFÖR DATORN. MEN DET ÄR KLART MAN MÅSTE GÖRA ARBETEN och när jag är sjuk får jag ännu mer huvudvärk 

 


sjuk

Hur går detta till?
Min hals var bättre igår men nej i natt var den helt knasig och det är inte bättre. Har inga halstabletter pappa måste gå och handla till mig.
Ville bara ta upp at GUD vad äckligt nässpray är. ÖÖÖh hatar det! BLÄ!

Hoppas jag blir bättre idag och kan gå till skolan imorgon. 
Nu måste jag verkligen jobba på svenska-redovisningen och sen får jag väl kolla på Melroce Place, hihi! Kollade till avsnitt 5 igår tror jag!

Får inte glömma räkna matte, gjorde inget igår. gick inte och plugga igår!


hahahhahahahaha!

RSS 2.0