citron, tabletter och te....

....mums!
Japps, det är väl min medicin som förhoppningsvis kommer hjälpa mig att´få bort denna förkylningen plus värken!
Åt en hel citron innan, gott!

Tummen upp att halsen mår bättre men jag är snuvig, ont i magen och huvudet och mår illa. (mums med snor, känner mig som en barnunge)
 Gick till skolan ändå men klara bara av albanskan och Natur sen drog jag mig hemåt, finally!
Hatar att missa skolan. OCh att jag kommer få göra dte imorgon, usch vill inte tänka på det.

Borde plugga men nej det har jag inte orkat. Jag har gråtit och kollat på Melrose Place, One Tree Hill och annat.
Måste plugga lite matte nu och imoron ska jag ta igen allting, I hope! öööörrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkk!


Lovar det är sällan jag blir såhär sjuk, jag har bra immunförsvar! Har kanske ont i huvudet ibland men sjuk sjuk, nej händer inte mig!


Kan inte vänta till avsnitt 4. Lovar mig själv att inga fler avsnitt ikväll!

Badboy, ME LIKE!

Amanda i förra MP. I loved her!


rubrik

Skulle till stan med E efter jobbet, men blev inte av. Kanske bäst att jag stannar hemma med min sjuka hals! Ansträngde den tillräckligt på jobbet.



ska jobba lite med min redovisning!

Glöm inte One Tree Hill och Gossip Girl ikväll!
P.s kollade på nya Melrose Place, första avsnittet.
Åååhh så bra den var, en riktig bad boy var med, grr säger jag bara!

trött som fan, bjuder på lite bilder, mihihi!




den bilden med dona, där är jag helt skabbig i ansiktet eftersom det var så varmt där inne!

min hals

Innan jag stack till albanskafesten igår kändes min hals inte alls bra men droog dit ändå. Träffade min bästa vän som gör allting så kul.
Har inga som helst kommentarer till festen menmen. Det som gjorde det roligt var att jag suger på albansk dans, verkligen!
Brukar inte dansa eller gå på albanska fester så mycket. Men har man världens roligaste och galnaste vän så blir väl allting kul! mihihihi
Kan fortfarande inte sluta skratta när jag tänker på hur jag jag måste sett ut när jag dansade, hahaha!
Aja om jag hade dansat bra hade det ju varit tråkigt!

Kunde inte sova på hela natten min hals is killing me! Shiit, nu ska jag ta någon tablett eller nåt.
Sen ska jag jobba några få timmar, skönt!

One Tree Hill och Gossip Girl ikväll!

nu bär det av till dansen

KRAMIS


fredag kväll

Sömnig och trött, jajamensan! Dans imorgon och inget jobb, skönt som faan! Kvällen kommer förhoppningsvis bli rolig, eller aah vi får se. Jag har inga höga förväntningar på festen men å andra sidan skall den tillbringas med min bästa vän, Dona. FUNNY FUNNY FUNY!

Trodde festen var ikväll men tydligen inte så jag följde med pappa till jobbet, för M var i Malmö och jag tyckte dte var synd att låta honom vara ensam specielt när det är Bajram. När det är Bajram så ska man tillbringa den med någon som står en nära, tycker jag.
Fråga mamma och pappa lite mer om bajram och dem sa att man ska uppskatta och skänka pengar eller något till dem fattiga. MAn ska helt enkelt dela med sig av det goda, tror jag det var.

Sitter och proppar i mig godis, :D



GOD NATT OCH SOV GOTT!

me fat bajrami


Idag är det en muslimsk högtid, Bajram. För mig innebär det att äta massor med god mat, sötsaker och klä mig fint. (innan köpte mamma alltid nya kläder) men inte detta året. Själv hade jag inte på mig något spaciellt idag.
För vissa andra som är mer religösa betyder det väl mycket mer och jag tror man går till moskén också.

Snart skall vi äta. I min familj så äter vi rätt så tidigt eftersom alla har saker att göra senare på dagen pappa börjar jobba tidigt och nån skall till kompisar eller kalas och andra saker.
Jag är rätt så hungrig och det ser ut som mamma har lagat världens godaste mat, som alltid.
Hon har gjort min favorit sallad, potatis med rödlök ♥ love it!






DAGENS LÅT:  Black Eyed Peas - Meet Me Half Way

Meet me halfway, right at the boarderline
That's where I'm gonna wait, for you
I'll be lookin out, night n'day
Took my heart to the limit, and this is where I'll stay
I can't go any further then this
I want you so bad it's my only wish





music music music music

Ne-Yo – Heartbreakers

Ne-yo – stupid in love

Rihanna ft. Joell Ortiz - Wait Your Turn (Remix)

Rihanna - Rude boy

Bow Wow ft. Omarion - Jack It Up

Tokio Hotel - World behind my wall

Tokio Hotel - In Your Shadow ( I Can Shine)


torsdag torsdag torsdag ...

Gillar inte sko-torsdagarna.. neej usch! En tråkig dag helt enkelt.
Datorkunskap på morgonen kandet bli segare? Hatar det.
Fick tillbaka proven gick bättre än förväntat och nu får jag hoppas att jag prickar in ett mvg på kommande provet också så blir det i slutbetyg också. (Han sa att dem gick mest efter proven!)

Tänkte på skolan innan, mest på första veckan. Gud jag skulle nästan vilja glömma bort det hur jag kände och allt. usch! Men dte har ju bara blivit bättre.
 Liksom vem kunde tro att jag skulle tycka att tyskan var en av de roligaste lektionerna och sitta och få skratt utbrott när man läste högt (h'nde senaste idag).
Eller att jag och T skulle reta Mat om DT .
NOT ME!


AJA, ikväll är det MAMMAS POJKAR. LOVE IT!
Undra om Naima i framtiden gör en dokusåpa för då skulle jag kollar varje avsnitt. Hon är så underhållande.


Imorgon är det älskade fredagen. Slutar 11:45. Det är bajram och Albaniens nationaldag, i think. Och då brukar det väl alltid vara någon form av föreställning och fester.
Fick reda på att det skulle vara både och imorgon. Var taggad inför det men nu vet jag inte med vem jag skall dra  dit.
Bajram = god mat och massor med söt saker. Mamma köpte godis och massa saker innan och bakat balawa! (där fuskade hon lite)


jag blev så glad över att mina naglar växte till sig, men nu har dem blivit helt fula igen. Måste fila dem!

val val val val, varför heter det val?



KRAM!

kära dagbok....





YEEY, sovmorgon idag till 10:55, not bad. En kort mattelektion och sedan en superlång håla och tyska. SLUT!
När jag sedan kom hem hade mitt lönebesked kommit. Blev lite överraskad.
Med pengarna skall jag ialla fall inte shoppa, utan spara till USA-resan.

Nu kollar jag Brooke knows best.
Missa inte Grey's Anatomy ikväll, BIG YEY!
(längesedan jags krev i min rosa dagbok, måste ta tag i det)

KRAM♥

tattoo

Eftersom jag gillar tatueringar och i framtiden vill ha några, eller ja! Inte liksom över hela kroppen men för tillfället vet jag 2st jag vill ha och vet plats och sedan vet jag några fler ställen jag skulle kunna tänka tatuera mig på om det skulle behövas. hihi

Jag själv vill ha tatuering som betyder något eller beskriver mig, helt enkelt en symbol som förknippas med mitt liv på ett eller annat sätt.
Jag vill ha en på nacken, säger inte vad. Men fick inte av min mamma eftersom hon tyckte att dte var fult för tänk när jag gifter mig och skall ha uppsatt hår och blablabla.. men jag hoppas eller ja hon fattar att jag kommer tatuera det förr eller senare.
Jag tror jag har klargjort den punkten.

Men sen vet jag en annan tatuering som jag velat ha väldigt länge kanske sen 7:an tror jag eller 6:an. Och den skall sitta på handleden. En liten fin och enkel tauering. Som man kan tänka ha hela livet, vare sig jag blir en tant eller inte en tant.
Förhoppningsvis skall jag tatuera in den nästa födelsedag, alltså 17 April 2010, ♥
I'm so excited



.....Nej nu skall jag dra. Snart börjar UG och DH.


Färgade mammas hår igår. Blev lite rött lila svart brunt! Syns inte så bra på bilden men jag tyckte hon blev fin och hårfärgen är snygg.


undra om den är riktig?!

hittade denna snygga. Har blivit förtjust i fjärillar mer och mer. Gillar fjärilar för det påminer mig om att flyga fritt, vara vacker och bara leva. (på något konstigt sätt)

Denna får ett Big NO från mig.

nej nu börjar UG, byebye!
Dags att skratta, det är så roligt, haha!


................

.....................

blablabla

hoppar till dagens händelser.
Prov i naturkunskap och information om the future. Valen inför 2:an och lite för 3:an.
Verkar väl vara kul, skall nog välja Natur - miljö eftersom jag inte orkar med Fysik B som är hela 150poäng, alltså 3 terminer, ehm naaaaaeej. Nothing for me.
Men hittade så mycket annat kul spacielt till Individuella valen,
ex. Aktiekunskap, Psykologi, Filosofi, Skapande verks. - teater, rättskunskap, Företagsekonomi. Det var väl alla jag strök under.
Synd bara att dans inte finns med. :(

Har lite ont i halsen, några utslag typ på magen (inget farligt), ont i nacken (som vanligt), jaaa det var väl allt som kan publiciteras här, aaaao.
Skolsköterskan sa att jag skulle söka upp en sjukgymnast, får väl göra det inom kort.


Eftersom jag gillar min musikstil och vill dela med mig så slänger jag in en låt som är inne hos mig just nu:
Bow Wow ft. Omarion - Jack It Up


Nov. 21, 2009

Bloggen och jag har varit lite ovänner på sista tiden. Den blir sur att jag inte skriver hehe, men tyvärr så hinner jag inte uppdatera.
Men igår så kollade jag på New Moon, åååååååååh säger jag bara.
Den var så braaa. Jag var så glad, log genom hela filmen, kunde inte ens gråta när Edwar lämnade Bella, som jag gjorde när jag läste boken . Ska bara tillägga att när Jacob tog av sig sin tröja ja, jag finner inga ord än O MY GOD, satt och sa det hela tiden,
GRAAAOW!

Jag och Tina skall nog tatuera oss när vi fyller 17år, alltså nästa år. Jag skulle göra det när jag var 18 men 17 blir ju bara bättre, hehe! (;
Det gäller ju bara att få ett JA av mamma, pappa säger ja om mamma säger ja.


Idag har jag dansat♥, direkt efter (stressar som en galning, as usual) drog jag till jobbet och när jag kom hem så stack vi till Väla. Tinas pappa kom från Åstorp för att köra oss dit men vi hann bara att kolla i ca 30min för den stängdes 18(T skulle ändå bara kolla efter skor, jag har ju löfte att inte shoppa) 
 men sen drog vi till pappa och käka mat och sen till mormor.
Nu sitter man här och kollar bilder och TV.

.....................................................
Nu har jag skrivit om det här inlägget tusen gånger, YEAAAAH FUNNY , NEJ OCH IRRITERAD SOM JAG ÄR SÅ BLIR JAG DAMPIG, asså jag har problem.
Jag blir arg så jävla läättt, varför är jag så känslig, hatar det! '




hej




Ikväll skall jag kolla på New Moon, längtat så jävla mycket!




i can't here myself

Mina öron är fullproppade med vatten, ööööh! Obehglig känsla, blir alltid så efter man varit i simhallen :(
Simmade idag med skolan, inte så farligt, menmen. Nästa gång skall vi ha livräddningstest, blöööö!


Har inga bilder, så nu får ni se mitt skrivbordsunderlägg/bakrundbild på datorn, vet ej vad det heter!
Inte så fint menmen, det får duga!
Darin, eddie och jag är med sååå! *happyface*

utvecklingssamtal ...

..avklarat!
Gick bra, (som alltid) nejmen brukar tycka det är kul och gå dit för jag alltid får bra omdöme och sånt.
Min mentor tyckte det var kul att läsa om mina framtisplaner och att jag tänkte väldigt bra. Tex att jag hade skrivit att man inte skulle falla för grupptryck och tro på sig själv, ha sina egna drömmar mm.

När jag valde natur, var jag medveten om att jag inte hade någon kompis som också skulle välja det. klart, jag visste vem vissa var och kände några, men mina närmaste kompisar valde andra skolor och linjer.
Så jag tog ett kliv i framtiden själv, kan man väl säga.
Jag har haft en stöttande familj, vänner och mig själv så klart. Men det har ju varit dagar jag tänk shiiit, vad har jag gett mig in på ? Hur skall jag klara det. Men jag vet att jag klarar detta.
Jag är glad att jag valt NV. Det är en så bred linje och man har klarat av så många kurser. Sen har jag drömmar som inte har något med NV att göra. Liksom att jag hade kunnat välja andra linjer, men nu är det gjort.
Jag klarar detta!

Nu skall jag plugga lite (;

life is to short


let me fall
even if I cry a little bit
let me fall

please don't stop the rain


För en vecka sedan fixade jag mina naglar så och nu har jag låtit dem växa lite, inte helt perfekta men men.

Fixade dem när jag kom från jobbet. Syns inte så bra men tog först vitt naglack på topparna och sen lilla skimmrande naglack över.

Och som vissa av er vet så är jag ett fan av Eddie från Idol, som åkte ut igår. Och jag är så sur över det men sen annars har jag mått bra kännt hela dagen igår och idag att jag ville hitta på nåt kul och busa men tråkigt väder regn regn. :'(
Plus så finns det inte så mycket denna staden kan erbjuda ungdomar, kom jag på. Liksom vem vill sitta på en hemmafest och kolla när alla andra super ? Noot me.
Gillar inte att vistas bland ungdomar i min ålder som dricker.


GUUD

Jag ser på ett hemskt klipp på nyheterna just nu. Dem dödar delfiner. NEEJ USCH!

något annat äckligt!

50cent ft. Ne-Yo - Baby by me


fredagsmys

Ni är det IDOL! MIHIIHIHIHIHI ♥

EDDIE ♥ EDDIE ♥ EDDIE ♥ EDDIE ♥ EDDIE ♥ EDDIE ♥ EDDIE ♥

pussheej ♥





snabba cash


Lånade denna boken när jag gick i 9:an. Lästa början men sen hann jag inte eller något. Ska nog läsa den innan den kommer ut.
Just nu läser jag Män som hatar kvinnor, (inte lika roligt eftersom jag sett filmen men den blir nog bättre i mitten prcis som filmen)

Exakt om en vecka kommer New Moon, YEEEAAH!

älskar fredagar

Glädjen har hunnit sprida sig till hela kroppen nu. Jag har fått motivering och jag kommer att kämpa tills det tar slut. Dagen har blivit räddad men hur länge kommer det att vara tills jag tappar orken återigen?
Kommer detta bara kännas för stunden och nästa vecka kommer jag känna att jag inte platsar där jag står.
Tills jag kommer tvivla på mig själv? 
Nu återstår det att verkligen finna mig själv.
Jag har inte haft så stora probmen med att hitta mig själv ute i vägen som jag vandrar. Men känner jaq mig själv eller hittar jag på, för att inte visa att jag har brister som jag inte hinner ta itu med. Nej, för dte känns som jag inte kommer hinna finna mig själv under ytan som beskriver mig, delvist.
Det känns som jag följer spåren osäkert, jag vågar inte vista mig på vägen utan de spåren.
Jag känner mig själv till en viss grad. Sen tar det stop och jag vill inte att det ska ta stop men jag hinner inte ta itu med mig själv. Eller vågar jag inte?

Det är sådana jobbiga perioder som man själv får klara upp!


Anledningen till varför jag är glad är väl meningslös för vissa men för mig betyder det något. Jag har åstadkommit något jag inte trodde jag skulle, jag är stolt över mig själv. Jag ska bara fortsätta såhär.
Det förknippar också historien bakom mina beslut som jag tagit sista tiden.

Fredagsmys ikväll då. IDOL = Min Eddie♥



mitt nya halsband med mitt vackra namn! (ibland tycker jag det är vackert)


torsdag

Ännu en dag och snart en vecka. Nästa vecka är det New Moon, yeaah! Idag har jag inte pluggat något, wiiie.
Varit i skolan och ute, nus itter man nyduschad framför Tv:n.
 Kollar på Brooke knows best. Hon har så fint håår och tatuerade precis sig, gud så fint!

På tal om gud. Jag har tänk väldigt mycket på varför jag tror på gud och vad som gör att jag tror på gud?! Hade det samtalet med Enida, och vi har två olika syn. Hon är mycket mer religiös medan jag inte alls är så inne i det.
Jag tror på Gud men jag vet inte riktigt varför jag tror på gud och på vilket sätt?
Är det han som skapat allting? Innan skulle jag nog hållt fast vid det och sagt ja jag tror det, men nu! Not so sure. Jag grubblar fortfarande på det men jag kan säga att jag tror han har sakap något i universum och sedan har det utvecklats, men vet inte riktigt hur?
Åååh, vet inte riktigt vad jag ska tro. Men jag tror på Gud helt klart.
Enida tror på Gud och går ibland till Mosken. Hon berättade om hur det skulle bli när Domedagen kom (inte 2012) men någon gång. Då skulle en man komma upp ur ett hav och jaa. Hinner ej berätta nu!


Ska nog läsa lite och sen blir det MAMMAS POJKAR! det är bara så roligt. Roligast av allt är att se Bobby och hans mamma bråka! :D




Nyduschade, :D Mitt nya shampoo och balsam är faktist bra. Mitt hår trvis med det och det blir så mjukt!

puss♥

matteprovet var inte så farligt, får nog åtminstone H

Min skoldag: Matte - 8:10 - 10:10 efter det har man håla till 13:35 (;
Så jag bestämdemig för att gå hem eftersom jag bor så där. Har suttit och kollat på Tv och gjort lite av Natur arbetet- det blir helt konstigt! har 4 tabeller till att göra och Slutsats diskussion :'(
Ska plugga Tyska nu.

PUSS


söte Eddie, nää hur kan någon göra så!


''Eddie Razaz och tjejkompisen Elaf attackerades av ett gäng killar när de skulle ta tunnelbanan i lördags kväll. ”Det var väldigt läskigt”, säger han. ''

Det här säger Eddie: ''– Du suger, sa de rakt i mitt ansikte. Jag trodde att han skulle säga ”hej, gud vad du sjunger bra”. Det är det jag är van vid. Att folk är snälla. Men att något sånt här otäckt händer, det är jättechockerande.''


Vad är det för värld vi lever i? Attackera två oskyldiga männsikor utan någon jävla anledining. Eller nej VÅLD är inte acceptabelt, varför skall man utsettas för våld? Lös problem med ord. I detta fallet är det ju helt sjukt. Om ni tycker han suger kan ni väl tänka det för er själva eller ta ut det på annat sätt.

IDAG VAR DET MIN TUR ...

.... JA idag var det min tur att skita i albanskan, ha sovmorgon. Jag har varit på varje albanska lektion men vissa andra EHM SKULLE INTE TRO DET?! (kaltrina men nu har hon bytt tid)
Så idag drog jag med en liten lögn och istället har jag sovmorgon, yeeaah! Good for me.

Ska äta frukost och kolla genom matten lite, har nämligen prov på onsdag och vår grupp ligger 1vecka efter enligt planering, beror på att vår mattelärare är seg och inte vågar ge oss läxor. Fast jag legat rätt så långt fram med en annan tjej så har vi inte kunnat gå vidare för vi har fått vänta på hans genomgångar som han väntar med! :@


Mitt nya linne + min gulliga roseettt i håret! wiiiiiieee!  cutiieee ♥


efterlängtad dag

Denna dagen har varit en sådan skön dag. Hjälpte mamma med tvätten sen drog vi till Familia, alla utom pappa :(
Shoppade lite, jag som inte skulle göra det! :S
Fick med mig jätte söta rosa rosetter, jätte gulliga <3
Sen köpte jag en hårfärg och Treseme det shapot och balsam som dem reklamerar på TV, dte var så billigt så nu skall jag prova det.

Ikväll blir det mys, bla kladdkaka och glass, åååååh! :D
OTH och Gossip girl juuu!


Favoriter:
Jojo - Keep forgetting (to forget about you)
Beyonce - Poison
Almost Lover - A Fine Frenzy


saknar båda dem töntarna på bilden <3

ps. Eddie hände inte löst igår YEEEEEEEES!
OCH RABBIH ÅKTE UT, ÄNNU ETT YYYYEEEEEEEEEESSSSSSS! WOHOOOOOOOOO!


Beyonce - Poison

Youre just like poison
Slowly moving through my system
Breaking all of my defenses but time
Youre just like poison and I just dont get it
How can something so deadly feel so right?
im not sure what to do its a catch 22
cause the cure is found in you I dont want it but I do
Youre just like poison
My affliction, Im addiction, I caint lie


Lördag

Kunde inte sova på hela natten pga min arm. Vaknade 7 och det spändes i huvudet, somnade om och vaknade ännu en gång med huvudvärk.
Sen var det dans, gick inte så jätte bra menmen.

Vet inte vad jag skall göra denna kväll! Kanske bäst att jag tar det lungt denna helgen.  Inget jobb så nu kan jag väl vila ut!

Jag som skulle till biblioteket idag men glömde bort det :( Får inte glömma och dra till skolsyster på måndag och kolla min nacka. Det är så att jag har jätte ont i min nacke har haft det nu en väldig lång tid.
Igår när jag jobbade blev jag helt stel, kunde knappt röra den!




yttrandefrihet, vi lever i ett demokrtiskt land! Höj din röst!

Jag förstår mig inte på folk, som inte har åsikter folk som bara sitter och nickar till vad man säger. Säg emot eller säg varför du just tycker så! Varit med i sådana situationer när männsikor bara nickar och tror man skall hålla med den personen som uttalar sig om ett ämne först. Tror dem att den som uttalar sig först har rätt eller?
Åååh, tyck till för helvete?!
Är man så inkompetent att man inte kan tycka. Sen finns det vissa som är blyga men utvidja ditt perspektiv och din syn på männisor. Tro inte att du har fel och tro inte att någon kommer skratta eller att någon kommer säga emot dig bara för du har fel. Det är själva poängen tycker jag. Om jag uttrycker mina åsikter, accepterar jag verkligen någon som säger emot mig för den inte tycker som jag. Det tycker jag bara är kul. Att man kan tänka olika och ha funderingar om ett ämne som kanske är självklart för ensjälv.

Ni fattar säkert inte vad jag menar men u är jag trött och har ont i min arm, pussheej!


vaccination

Vaccinerade mig idag. Gjorde inte alls lika ont som jag trodde det skulle. Tyckte bara det tog lite långt tid och det kändes så tjockt på något sätt när hon tryckte in vätskan.
Det som var läskigt var att hon bara lämnade sprutan hängande, jag kände något dingla och så men trodde bara hon rörde sig. Men sen så sa min kompis som väntade på mig att hon släptte den helt.
Sköterskan verkade lite stum innan jag tog sprutan så, jag vågade ialla fall inte titta när ´hon skulle trycka in den!

Hade samhällspriv med, gick väl bra. VG frågorna där man själv resonera kring vissa ämnen gick bäst tycker jag. Gillar att uttrycka mina åsikter (fanns inga MVG-frågor :'( ). Skolan slutade jag klockan 11 och därefter väntade jobb.

Nu sitter man hemma, ensam hemma tom och kopplar av med musik och kakaomandlar! Älskar kakaomandlarna från jobbet, mums!

Ikväll är det idol, JIPPI!

vaccin, usch!

Sitter framför datorn istället för att plugga, tummen upp adelina (Y)
men jag gör viktiga saker här, ska läsa lite om politik men sen så skriver mindie till mig på msn ochs krämmer livet ur mig.
Det är så att jag ska ta sprutan på fredag och nästan alla som jag känner har tagit den och typ väldigt många har biverkningar och sådana saker. Och dem säger att det gör ont när man får den.
Och ärligt talat så bryr jag mig inte om jag blir sjuk eller vad fan jag blir nu utan jag är rädd när hon skall sticka in den långa nålen och sen spruta in all vätska och sen sticks det obhegligt och så späns hela armen.
JAG HATAR DET!
När jag var yngre vad jag inte rädd för sprutor men efter jag tagit dem mot livmoderhalscancer är jag rädd. Och sen har jag haft knölar på huvudet tyo fettkörtlar, inget farligt. Så skulle dem ta bort dem och dp var dem tvungna att bedöva först och då fick dem ta 3sprutor en till varje knöl på huvudet och det var det värsta jag varit med om. Det spändes och stack och gjorde ont och jag grät som fan.
Tänk en 16årig tjej ligga där och böla ihjäl sig. USCH USCH!


inget går som jag vill

Jag kan börja med att säga denna dagen har ju gått NER!
Vaknade idag på morgonen orkade inte gå upp. Tog på mig slapp kläder och sen duschade pappa och min idrottsväska var där inne och han öppnade inte. Jag blev så jävla arg och sen så skulle man då till skolan och så går jag där och samtidigt som jag har två väskor och det är JÄVLIGT KALLT försöker jag få på mig mina NYA vantar och vet ni vad som händer
JO JAG TAPPAR ENA VANTJÄVELN I EN REGNPÖL, YYYYYYYYYYYYYEEEEYYYY!
Jag lovar dessa vantar bringer med sig otur. Jag tappar dem, glömmer dem överallt och bla bla bla!

Till något roligare ämne! Som jag skrivit innan i bloggen så är jag BIG BIG BIG FAN AV DARIN ZANYAR! yes I love him.
Fick ett nyhetsbrev och där stod det att han skall vara med i MELODIFESTIVALEN.
OCH GISSA OM JAG ÄR GLAD? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
SKIT GLAD MEGA GLAD!
Visst skulle varit bättre om jag skulle träffat honom men ändå varje gång han är på tv så blir jag alltid så hyperaktiv och typ när han sjunger får jag gåshud och mitt hjärta klappar snabbare. Ni vet den känslan ÅÅÅÅH!
Nej men och han hars kaffat sån officiel facebokk där man kan vara faaan!




Bjordi Adelajda


Skrev precis ett inlägg om dem två men nej det gick bort! Så nu är jag på dåligt humör och vill slänga min dator i väggen nej inte i väggen utan slänga ut den sen stampa på den och sen bränna upp den! :@
Jag som skrev så braaaaaaaaaaa inlägg.

På bilden så ser ni Adelajda och Bjordi som var med i Big Brother Albanien. Dem är så jäkla fina tillsammans och båda är så vackra!
Jag själv är jävligt svartsjuk. Jag vill vara i hennes skor just nu!

Nu ska jag ta ut min ilska!
Ha en trevlig kväll på er nu



boring


Tittade in på Nelly och visst ser dem så mysiga ut!
Har ju lovat att jag inte skall shoppa, har inte gått så bra menmen!
And the other thing I wanted you to know was that I'm bored!

uppdatering

Kollade precis luck of the daay!
Fick 36%
Förvånad?

Absolut inteeee!

god morgon






Fyfaan, vilket väder. Det blåser som satan och det är kallt kallt kallt. HATAR ATT FRYSA!
Inatt kunde jag absolut inte sova, skitnatt!
Hade albanska 9-10 och nu är jag hemma och dricker te och äter min goda macka och müsli sen bär det av till skolan för att ha Naturkunskap!

Vi skulle ha prov i Natur men sen fick vi reda på att det var inställt för Anneli var sjuk innan måndagen innan lovet då vi skulle gå genom allt sista gången tror jag. Så vi skulle få någon arbetsuppgif, men jag har ändå pluggat lite!

Hjälper mamma med att ladda upp bilder på Facebook.

Ha en bra måndag, min har ju börjat dåligt! Hate monday
ska se min tur på FB nu brukar alltid göra Luck of the day! :D

sunday besfore monday

Nu är man hemma och nyduschad bänkad framför Tv:n. Det är ju OTH och sen Gossip Girl, YEAAH!
Sov till klockan 11 idag, det var ljuvligt. Det var en underbar natt. Sen väntade lite jobb och sen var jag ute på en promenad med Enida, skit kallt så en fika på EH var mums! Så gott med  mashmellows i varm choklad.
Angående jobbet, HAHA säger jag bara. Lyssnade på Fia när hon berättade om sin dejt, det var mycket skratt!


Nu ska jag fortsätta kolla Tv.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
God natt och imorgon är det skolaaaaaaaaaa
Back to reality♥

Ps. Har ni sett Tv-reklamen om ULLARED? OMG säger jag bara har dem gjort en dokusåpa eller vad nu mans ka säga om ULLared. Give me a breaaaaaak!

PUSSSHEEEJ!


RSS 2.0