God Kväll

Dona gick hem precis, alltid kul att umgås med den galningen. Våra pratstunder är värdefulla och jag älskar henne mest. Kännt henna hela mitt liv.
Innan det så var jag med Besa.

Nu ska jag kolla på Ps I love you, för första gången. Jag vet jag är sent ute men som sagt bättre sent än aldrig. Mina systrar avsöjade nyss att en kille skulle dö och att det var sorgligt. Tack för den.
Vill ha något att mumsa på men nej ska låta bli haha. Får bli en annan dag. Jag ocg mina systrar har bestämt att vi ska kolla på film minst 4ggr i veckan eller varje kväll men tro mig det löftet kommer inte att hålla.

Hann inte heller läsa något idag. Imorgon ska jag fan och med läsa mycket och städa mitt rum (kanske om jag pallar) .

Ha en underbar kväll
ONE  LOVE /
ADELINA

13:13

Guuud, som det åskar. Jag hatar åska. Jävla dåliga väder. Vettfan vad jag ska göra. Ska nog sätta mig och läsa min bok. JAg som tänkte dra till biblioteket för att låna böcker.

Vi hörs
CIAO /
EN RÄDD adelina

rubriken

Hämtade ut mitt paket innan. Det var ett par snygga skor som jag beställt för ja 2månader sen haha. AJAAAAAA! Dem var ialla fall snygga.
Kollade på Mehmet Kosovari eller serien heter inte så men han som har huvudrollen eller en av dem har det. Den är faktist bra men dem i Kosovo berättade hur den skulle sluta så inte lika kul.
Ska säga er en sak att ALLA i Kosovo kollar på den. Om dem tex stänger av strömmen när den börjar då tar alla på sina agregata. (Vettfan vad det heter på svenska, det e typ någon motor som drivs av bensin så att man får ström)

Nu laddar jag ner låtar (albanska mest).
Jag saknar alla galningar i Kosovo som förstör ens nerver och dem där jävla söndriga gatorna som gör så att man rammlar.




Nu ska jag fortsätta hämta låtar sen kanske jag läser lite, Så länge vi båda andas.

GOOD NIGHT /
ADELINA


Hemma i Sverige & ny blogg.

Hej, nu har jag skaffat egen blogg, bloggade med min kära kusin Tina innan, lintina.blogg.se, men det blev för rörigt så jag ville ha min egen.

Igår vi klockan 23 kom jag hem från min semester. Jag har nämlingen varit i Kosovo. Jag ska lägga in lite bilder men idag blir det nog inte mycket för min morbror och hans famillj har kommit.



Vardagsrummet.

Köket, ingen super bild menmen. Plus att väggen inte är fixad med keramikplattor där. Det kommer vara bruna plattor typ.



Jag i Peja, :D
saknar det redaaaaaaaan.

Förta dagen i Kosovo blev vi välkommna på ett specielt sätt eller mamma blev haha.
Mitt fasters barn, Adri. Så jävla sööt och shiit aldrig sett sånt barn. Grät aldrig.


Nej nu orkar jag inte mer blir mer sen. Ska snacka med min kusin Nita son jag inte träffat på länge. Jag skanar henne mest i hela världen. Hoppas jag träffar bajsen snart.

Trevlig dag /
ADELINA♥





Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0