for u I be wowwowow

Tråkigt väder idag? japp men hade en trevlig kväll (känns konstigt att säga det för det blir aldrig mörkt typ) med min fina vän Kaltrina. She is wonderful. Hoppas det blir fint väder imorgon så vi kan dra till stranden! C U! ♥



Bild från Tukiet, haha! Jag var sömnig typ hela kvällen, var så trööööött.

http://kanal5.se/web/guest/andreaswijk


Jag läser inte så många bloggar och vill gärna läsa fler och speciellt killbloggar. Har 2st killboggar jag börjat följa och Andreas Wilks är en av dom. Han verkar vara hur trevlig och skön kille som helst. Riktig cool typ! Han kan klä sig och sjunga (THUMB UP) plus att han ser bra ut, kanske inte min typ. han ser för snäll ut men CUTE är han!

amandarosende.blogg.se

http://amandarosende.blogg.se/2010/june/tavling-vinn-88paletten.html

Tävlingen avslutas idag och jag vet inte om det är sent menmen. Jag brukar aldrig tävla, detta är nog 2gången för jag vinner aldrig. Har nog vunnit 25kr på triss en gång, om jag inte minns fel, haha!
Så jag tänkte varför inte jag behöver dessa. Ville köpa något sånt på kicks från Viva.... något märke men visste ej hur bra dem var men dessa verkar va skit braa och I WANT THEEEEEEM! Inte för jag tror jag vinner menmnemnemne. ♥

Justin bieber One Less Lonely Girl 3.48 Justin Bieber My world


-

- When u constantly boast of ur accomplishments, u open yourself to to ridicule.
(Åker på semester snaaaart igen)

Strawberry


Ännu en härlig dag på stranden, denna gången med Mindie! Älskar sommaren! Jag blir så lycklig. Nu ska avnjuta jordgubbar med glass & Ugly Betty! ♥

I said a white lie, don't want to hurt u

I LOVE SUMMER! IT MAKES ME HAPPY AND FULL OF HOPE AND LOVE!
Hade en trevlig dag på stranden med Sandra. Det var väldigt skönt i vattnet. Nu är man proppmätt efter grillmys med familjen. Älskar och sitta kvar när solen är lite borta och när grillen är fortfarande varm så man kan lägga på lite bröd och äta med bregott och te till det. Så himla gott och mysigt.
älskar sommaren.

10 dagar kvar till min andra semester för denna sommaren! HAPPY! Jag har redan 3 bröllop och en annan stor fest inplanerad när jag åker ner. love it!
SKIT INTRESSANT JAG VET MEN JAG ÄR SÅ GLAD! ♥

Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie

''....Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie ...''


off to the beach

Solat i min mosters trädgård men nu ska jag iväg till stranden med Sandra, wiiie! Länge sedan man såg den filuren! NJUT AV VÄDRET FÖR DET SKALL JAG!
(ursäkta för blogg.se dåliga bildkvalité)
Turkiet 2010!

forgive me and move on

Härligt väääääder, love it. Blev stranden med Elin och nu ska jag ta en dusch och slappa i det sköna vädret. Jag vill ha våfflor!


utan grädde tack!



IRRITATION

hatar min blog design, SÅ FUUUUL! BLÄÄ! AJAAAAAAAAA! SMILE AND MOVE ON TYP ELLER?!



a part of me is there

En social dag har det varit för min del. Dagen spenderades hos min morbror och grillmat. Kom hem så var det snabbt att träffa Elin. ÅÅh, vi satt på en brygga vid ånm ggguuuud vad härligt. Kort stund men det var nog första gången eller ja första gången på länge jag kände att livet är underbart här i Sverige.
Blev ingen lång träff för både hon och jag skulle få gäster. My best friend came, yeeeeaah! Vi är blåste men ja love it assååååå. åker ju till KOSOVO TILLSAMMANS OM 12 DAGAR! OM JAG LÄNGTAR ALLTSÅ!
En onödigt inlägg kanske för er men för mig, en underbar dag (nästan). Hände inte mycket men jag var glad.
Min vardag i ett litet skal. Jag vill inte berätta allt men liteeee av vad som gör mig HAPPY!
LOVE gör mig happy, min familj och vänner!

Nu ska jag sova eller jag kan inte så antingen skall jag filosofera i mitt huvud eller vara inne på nätet. Orkar inte läsa mina böcker jag har här för jag är sugen på kärleksböcker, ska kila ner till bibblan imorgon punkt slut.
HAde varit bra att skriva i dagboken, HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! orkar ej nu. sov sött pusss♥



...

- ''When you are grateful, fear disappears, and abundance appears''

T.Robbins


www.nelly.com - under femhundralappen


God Morgon

Gillar inte vädret idag nejnej! Känns inte som sommarlov alls inte just nu! Take me back to Turkey! ♥
Trevlig midsommar alla som firar det!
AND I'LL C U

Carolina Wallin Perez - Utan dina andetag

En underbar låt! ♥

made me smile just by looking


- I keep asking myself: What is impossible? I keep remember my answer and it hurts.

I opened my eyes and realized where I was


Älskar att vara ensam hemma och ta det lugnt. Var ute i solen och åt glass med banan och efter ett tag kom mamma hem med mer glass, mums! Skönt att solen hittat hit men det kändes inte som den gjorde en brun utan bara varm, :@.  Nu ska jag ta en snabb dusch och sen gå en runda på stan med mamma.

Cooler Than Me Lyrics - Mike Posner

Älskar rösteeeeeeen!
Börjar dagen med underbar musik och städning! Nu ska jag ut,  C U! ♥

Sometimes life is unfair. You don't get what you want. That's life and it sucks. But is's your life and make it how you want it. It is up to you to take chances and tempt fate. Living your life and have courage.
It's okay to be afraid, do mistakes. It's okay. Struggle through and stand up again. Fall down and rise again. It's okay.  Everything is okay. It's okay to be sad, angry, happy everything. It's okay to be happy and you don't know why but can't stop smile. And remember everything is possible, IF YOU WAN IT. If you have courage to get what you want even if it means you have to lose things on your way. It's okay.

I tell myself that it's okay. I'm trying to understand that it is okay to feel like I do.




A day with Donika

Min mage exploderar snaaaaart, ska aldrig äta mer! Varit ute med min lilla söta kusin och jag somnade nästan i gräset det var så skönt. Skulle kunna sova där och drömma mig bort. Skall nog ut i trädgården och sovaa nu. Jävla mage!! :@ Jag har sminkat och trixat med Donika och hon blev jäätefin så kameran fick komma fram och knäppte ett par underbara kort. Damn säger jag bara vilken poser D är. Blev helt mållös när jag såg hennes posera. Bilderna kommer väl upp när jag lagt in dem från kameran.
Tina och Besa åkte till Kosovo igåååååår, åååååh! Jag vill med! Jag åker nog den 9e med  min bästa vän men jag tror vi hade kunnat åka den 3e men då kan inte Liridonas mamma, :(. LÄÄÄNGTAR TILLS DEN NIONDE! JÄTTE INTRESSANT!

...

Found touch with my soul

TIRED

Kollat Ugly Betty, målat naglarna, Mysa i sängen med min lilla rosa apa (äntligen fått ett namn) och kolla TV!
C U ♥

I..

- what is impossible?

Thank you. You opened my eyes, you showed what life is about. Will never forget but have to move on ...

Love yourself

Jag längtar tills Bellas (Blondinbella.se) bok Egoboost kommer ut. Det är en bok för unga tjejer som ska hjälpa oss. Jag tycker det är otroligt viktigt och det har blivit en stor del av allting att prata just om utseendet. Det yttre. Hur ska man se ut? Bete sig? Vad ska man ha på sig? etc.

Jag har hela mitt liv varit lite mulligare och jag älskar min kropp nu. Jag bryr mig inte om hur modellerna ser ut och att man skall vara smal eller blabla. SKiter fullständigt i det. När jag var yngre var jag mulligare än nu och om jag hade varit dte nu hade jag förmodligen tränat mer och ätit bättre för att jag hade nog inte varit nöjd men nu för tillfället älskar jag min kurviga kropp, HAHA! NEJ MEN seriöst jag tycker det är viktigt att vara nöjd. Det jag stör mig på är tjejer som är smala och slänger ut sig ex. ''Fan vad fet jag är, omg måste banta.....) Så himla jobbigt. Om du inte är nöjd om du tycker du är fet och vill vara smal träna då, jag bryr mig inte. Är du inte nöjd släng inte ut sådana saker det finns folk runt omkring som kanske har det jättesvårt och är mulligare som tar illa upp. Om du verkligen mår dåligt sök hjälp och jag hade ställt upp för mina vänner men jag tycker vissa är löjliga som bara slänger ut sådant rakt ut och flinar efteråt för det är allvarligt enligt mig.

Man måste hitta sig själv och börja acceptera vem man är. Ibland kan jag bli arg och vara på dåligt humör och då kan jag hata mitt utseende och jag mår så dåligt då. Jag hackar ner på mig själv och känner mig hemsk. Jag har också varit den som velat gå ner i vikt och blabla jag ska inte äta det och det .... blabla. MEN jag tänker inte på det så mycket nu, visst jag vill inte äta så onyttigt och bara slappa för det är tråkigt. JAg vill röra på mig och kommer alltid att göra mig, men ex. CHOKLAD OCH GLASS. ALDRIG att jag ADELINA ARADINI utesluter det NEJNEJNEJNEJ!!! Jag vill börja träna mer och få fastare lår och sen är jag helt nöjd, :D Jag vill absolut inte vara size 0. nejnej, kurvar skall man ha, det är snyggt! Allt sitter mycket finare när man har kurvor.
Det finns inget bättre och acceptera hur man ser ut och jag blir alltid så glad när jag kan se mig i spegeln och tycka att jag är vacker, vilket händer lite väl ofta, hihi.
Böja älska dig själv för om inte du gör det, vem kommer att göra det ?

saaaaaay choklad

Nu är jag mätt. Grillmiddag med familjen och min potatissallad blev amazing. Det ligger en Marabou schweizernöt i bokhyllan där nere och ropar på mig. Måste hålla mig får ej öppna den idag. Ni ska veta hur svårt det är för mig. Jag älskar choklaaaaad!




Älskar alla sorter, men Daim var den jag åt mest innan. Nu har det vänt och jag tror min nya love är Mintkrokant. HIMMELSK! Det vattnas i munnen just nuuu, faaaaaaaan♥

Forget



Solen skiner men det blåser och jag fryser! bra det juuuu. Min bruna färg håller på att lämna min kropp och jag blir ledsen, ajaaa life goes on. Ute en runda med mamma och nu ska jag nog sätta mig ute i alla fall och läsa en bok och jag är också nyduschad, livet är härligt.
OBS! jag vet att mitt linne är skrynkligt men jag kan ej stryka kläder och vägrar, har gjort det på hemkunskapen och det var så trååååkigt, never att jag gör det mer. (never say never) Till linnet har jag harembyx, ohbooy feels nice. Det är så skööööönt och lätt. C U, ciao bella ♥




En slappbild men här är jag brunare, fast jag var brunare in real life. Jag skyddade mig riktigt bra när jag var i Turkiet så jag brända mig inte, thumb up. Jag har lärt mig genom åren. Hade solfaktor 20-30 första dagarna och brukade spruta min spray med solskyddsfaktor 15 över det ibland. Sista dagarna körde jag endast med sprayen (15) . DET ÄR VIKTIGT ATT SKYDDA SIG!

.

- To be happy doesn't mean that everything has to be perfect.


You don't deserve this, neither do I ...


Spenderade en fin kväll med en bästa kompis. Vi åker till Kosovo den 9:e Juli! I am so HAPPY! It will be AWESOME! Nu ska jag röra på mig, sov sött, PUSS! ♥

I can but I'm scared

Nu sticker jag till min bästa vän, c u!

I didn't know my own strength and I crashed down


It was my responsibility and I crashed down ...

Härligt med shorts, FINALLY tittar solen fram även i Ängelholm. Mina kommer från Lindex. Ska hänga på familjen till Väla nu en kort stund! c u! ♥

Bik Bok 150kr


I don't want to forget but I HAVE to ...


En sked räcker inte för BEsa, hon måste använda fingrarna för att äta glass!

Hon vill sno Daniel från Victoria, ajabajaaaaa!

Besas ferrariii!!

Carola - Det är bara vi

.....
'' Tänk om vår kärlek aldrig fått chansen
Att kunna leva och växa på nytt
Tänk om vår närhet tagits ifrån oss
Det är bara vi, det är bara vi

Tänk om vår lycka aldrig fått vingar
För att flyga och vara fri
Vad hade vi varit nu
För mig finns bara du

Tid har gått men ändå
står vi här du och jag
Jag ser din själ
Du känner mig när vi blivit ett
Framtiden har ingen sett
En dröm som födds
Två hjärtan som är '' 

....

Darin - Can't stop love


Shopping

- Blev ju som sagt en shoppingrunda och lite sådant. Fick med mig lite fint fint. Blev nöjd med min lilla svarta klänning, billig & snygg! (Avslutade) kvällen i Åstorp eftersom vi missade bussen och orkade ej vänta på nästa.Nu ska vi mysa. Vill inte att Tina skall hem. Jag vill att hon skall stanna här föralltid. PUSS ♥


sad and happy

- What is impossible?


nu blir det shopping, andra tankar tack!

I love you

Min älskling är häär. wiiieee! Love her. Känns underbart att ha henne här just nu! PUSSHEEJ♥

Sade - By your side

......
And if you want to cry
I am here to dry your eyes (ooh)
And in no time
You'll be fine

You think I'd leave your side baby?
You know me better than that
Think I'd leave you down
When you're down on your knees?
I wouldn't do that
I'll tell you you're right when you're wrong
Ah, ah, ah, ah, oh, oh, oh
And if only you could see into me
......


another

- Give your head permission to follow your heart.

everything has an end

på väg hem, ooh. Ville inte att denna dagen skulle komma alls.

I miss

Äch det får räcka för stunden!

HOME

..Vad jag inte saknat hemmet alls alltså. vill vara kvar i Turkiet, åååh så skönt. Sista dagen var det 46grader varmt så det är som vinter just nu i Sverige. ajaaa..kommer bilder och sånt. Håller på att installerar kameran på datorn.
När jag kom hem 4 på morgonen, hihi!
Blek jag ser ut men det e camen som e dum! hihi See you, puss♥

Almost there

Redo inför flygturen, eller tror ni jag överhuvudtaget kommer läsa eller bara sova, njaaaaaa bara jag inte missar maten på flyget, tycker det är så mysigt, hii!!!!!! LALLAAALALALALA FLYGMAT♥

Tar varken med min iphone eller dator till Turkey så vi ses om EN vecka. Jag orkar bara inte släpa mig de men jag kanske loggar in från någon seg dator därifrån! AJA ses om en vecka nu skall jag gosa med min apa och funderar att packa med plattången, eller?! PUSS SEES OM EN VECKA! ha det awesoooooomeeeeeeeee här i Sverige ♥

LE och va glada för jag vill inte att någon ska vara sur på sommarlovet. Vi förtjänar bättre. Den gamla Adelina, den glada och tröga Adelina kommer vara tillbaka. I KNOW IT!

kommer bomba Turkiet med bilder nu

Jag vill hälsa vår nya systemkamera, Nikon D3000 varmt välkommen till vår familj. Jag kommer älska dig jävligt mycket! Nu kanske jag får lust att videoblogga mer! JOHOO! Åker till Turkiet snart men nu Ugly Betty.
Vad skall ha man ha med sig för smink ? Detta räcker väl, palla sminka sig. Jag vill bara koppla av och komma bort från ''verkligheten'' ett tag.
Va ute och ''gick'' med Besa, det gick snabbt! hihi kmr sakna dig bullen! ♥

typsikt blogginlägg

Hemma efter en runda i min lilla vackra stad, heja vilka bra affärer vi har här, lite ironi i allt. Visst det finns bra men njaa. SNART kommer H&M då kommer mitt liv att bli bättre bara ett cafee till behövs som inte är lika dyrt som EH! (;
Fick hem en SVART ''tröja'' den ser konstig ut på bilden men den e svart och ska vara sån som hänger lite så, ja ni fattar, vem bryr sig egentligen? Kommer från Lindex.
Anledning till varför jag visar deo på bild är för jag ska testa den och se o den uppfyller mina krav. Jag blir alltid less på mina deo så fort jag använt halva, så jag hoppas denna får 5 stjärnor. Har ni förslag på bra deodoranter så får ni säga till! TACK. nu ska jag se om jag kan packa ner lite kläder och skönhetsprodukter. jAG HAR INTE TAGIT MED NÅGOT TYP! HEHE♥

Apple, iPhone

Kommer en ny iPhone! vad kul att vi andra som har 3g och 3Gs kan uppdatera med iOS4. MEn ni som har 3g kan nog inte få tillgång till allt nytt men vi med 3Gs kommer det funka kanon. YES! Ser fram emot detta. Älskar min baby iPhone!

JUSTEEE! Imorgon skall jag berätta en rolig sak som hände innan idag när jag skulle börja packa! SOV SÖTT♥

rings and hands

Lite ringar som jag fotade när jag städade hela mitt skrivbord och slängde massa saker, nu är det organiserat och fint. och våra fina händer på bilden när vi var ute och ''gick''. Gick ju bra, började med att Adde skulle till Coop och köpa godis, he-he. nej men nu ska jag sova? näädå har ju ingen SKOLA i morgon, skall nog göra ett toabesök sen läsa min booook. PUSS

I have no school tomorrow suckers

Kolla myggbettet, man ser ej så bra men ni ser hur det bucklar ut där typ.
jag har typ TUSEN myggbett och ett skit fett på armen omg. JAja skall ta på mig och sen ut och gå! ciaoooo ♥

i love you Summer

NU BÖRJAR MITT SOMMARLOV.

Vädret suger.

JAG har lovat mig själv att ge mer och fokusera på plugget till nästa år. För jag vet att jag kan få bättre resultat.

MEN JAG HAR SOMMARLOV OCH JAG VILL SOVA RESTEN AV DAGEN! men jag måste packa, bara jag som inte gillar att packa? JAG GILLADE att packa men inte nu för tiden. hehe! :D





nu skall jag slänga på mig något skönt! puss ♥


ginatricot.se


Sista måndagen i ettan

Hade inga bilder att lägga in. Vaknade upp utan besvär, bara ont i ryggen för jag e solbränd och min öron är konstiga, men annars FRISK! , shoheeeeej, asså. Blev så trött på att vara sjuk. Sovmorgon till tio orkar inte ens gå till skolan idag, det regnar.
Tack för en underbar helg NU REGNAR DET!
Jag skall ju ge mig iväg till Turkiet med familjen på onsdag och gissa vad vädret visar där? Regn? JAA! omg jag kommer fan få damp seriöst. Jag vill att det skall vara varmt när jag åkeeeeeeer dit. Jag vet inte vad jag ska blogga om blir mycket roligare när jag slutar skolan, PROMISE! puss♥

ett tandlöst troll, nej men det är bara snyggingen Donika

Visst är hon för göölig? Hon hjälpte mig städa hela min garderob, Donika rocks.
Jag älskar dig fast du är tandlös, haha! pkus att du är ursnugg så här.!
Hon ger en alltid komplimanger men också elaka kommentarer men hon ändrar sig snabbt och säger skojar efter. ♥

turkos & tröstäta

jag har blivit en i mängden. Varje gång jag velat köpa har jag glömt bort det men nu äntligen. Hittade inga cykelshorts, allt var slut. BUHUUUUUUU! Så jag tröståt en fet chicken butger på Burger King, FETTO! ♥

cykelshorts

De svarta är från H&M och kostar ca 99 kronor och de vita är också från H&M och kostar ca 50 kronor.
Jag har själv provat ett par från Gina i svart med spets som jag förhoppningsvis köper idag om jag åker till Väla.
Nackdelen med de svarta från Gina är att de inte är i lack/ glansig material men jag älskar spetsen så jag vill ändå ha de!

JUST NU

E.M.D - Save tonight
Har typ varit sjuk hela veckan det värsta kom i torsdags då jag tappade rösten typ men jag mår bättre nu. Har bara lite problem med ÖRONEN NU! ÅÅÅÅÅÅH! VAD SKALL JAG TA MIG TILL?
först förkyld, sen problem med magen, halsen & nu öronen? Hoppas det går över under dagen.
Den helgen har spenderats med mina små söta Besa och Dona. Jag och Besa har varit duktiga vi har gått nu hela helgen fast jag varit sjuk. YEEES!
Ikväll skulle vår klass träffas och göra något vid stranden men frågan e om jag orkar det?! Jag ska till Väla tror jag med familjen och då vet jag inte om jag pallar. Min dansgrupp skall även dansa så då gå jag hellre och kollar på dem för jag kan ju inte dansa efter all sickness!
Jätte intressant inlägg, I KNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! PUSSSSSS♥

Rockstarr



01. Break Your Heart
02. Dirty Picture (ft Ke$ha)
03. No Other One
04. Forever Love
05. Take Me Back (ft Tinchy Stryder)
06. Best Girl
07. I’ll Never Love Again
08. Only You
09. Falling in Love
10. Keep Going
11. Feel Again
12. The 11th Hour


Äntligen har den kommit till SPotify, eller den kom för några dagar sedan tror jag. FÖr jag har alltid sökt på den sen lång tid tillbaka men för någon dag sedan så hade den kommit. GOTT!

SSOOOOOOOOOOOL

Vilket härligt väder. Hade mitt sista prov. Man kan ju säga att mitt sommarlov har börjat, har bara måndag kvar sen är jag ledig. Slutade 11 idag och sen besökte jag biblioteket. Har varit i solen och haft det mysigt. Jag är i bikinis eller bara överdelen sen har jag vanliga trosor och strumpor. Annars fryser jag. I know jag e lite konstig. Jag och mamma hade somnat i solen och jag har inte smörjat in mig så min rygg är helt röd typ, hehe. Nu kom syrran med solspray, tack!
Fortsätter att ha det skönt i solen med syrran och musik.

Ps. har ju haft ont i halsen sen i söndags och i torsdags efter skolan tappade jag typ rösten, jättekul! SÅ jag har druckit massor te med citron och halstabletter och imorgon hoppas jag på att jag får min röst tillbaka! :D

Darin på turné

jag har mitt sista prov i morgon. Fysik, från 8.10 - 11.10, 3h. ööööööh!!! Vore bra att plugga nu på det men jag mår ju inte bäst. Tappade rösten typ helt igår kväll, not funny. Längtar till nästa vecka på ONSDAG, då jag åker till Turkiet.

Skall man vara rädd för att åka dit? Eller är det jag som är allmänt cp rädd för att turkarna skall få utbrott på Israel. Ni vet det där med Ship to Gaza, turkarna är upprörda över vad som hände.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! jag vill med träffa Darin. Jag är i Sverige när skivan kommer ut så yeeeey. Can't wait.


hehe

Jag har typ tappat rösten, fan vad mysigt. Jag mår inte alls bra och vill ha min vanliga röst tillbaka!

SO FED UP WITH EVERYTHING

jag suger på att uppdatera har ingen bra ursäkt jo plugg plugg (fast jag inte har tagit tag i det sy mycket) och så är jag sjuk. Varit sjuk så länge alltid något fel beror nog på vår skola för på nyhem var jag inte sjuk så mycket alls.
Jag har halsbränna, fyfaaaaan vad mysigt må jag säga, jag har ont i mina smalben typ skelettet och sen är jag yr som fan, ! KUL VA?
ajaa fick min klänning från Nelly. Jättesöt och plus så jävla billig, love it.
haha bra jag e på att fejka leenden?! :D

I'LL DIE FOR YOU (PLEASE GIVE ME A BREAK)

HA-HA! JAG SKRATTAR!
haha jag skrattar igen och igen och igen. OKEJ jag skrattar inte men jag skulle vilja. Jag skulle vilja skratta åt dig och dig och dig, för jag tycker det är så patetiskt. Inte för det är roligt men patetiskt, okej lite roligt faktiskt eller är det jags om har dålig humor. Men seriöst om jag jag berättar vad jag VILL skratta åt så kommer ni också vilja skratta. Ni kommer nog också vilja tro mig kanske inte skratta men men vilja för jag vill skratta men det går inte för det är så patetiskt. Nej fan, jag känner att jag ler, hehe. Sarkasm i det leendet YES!




he is taller than me ...

Justin Bieber ft. J. Smitt - Never say Never
SERIÖST! VILKEN BRA LÅT ALLTSÅ. nu är jag på lite bättre humör än tidigare. :/


RSS 2.0