what a day

Fast jag känner att jag håller på att bli sjuk & jag hade en breaking-down-dag igår så känns det som att denna kommande veckan kan bli hyffsad.
Igår blev vi bjudna på middad hos my BFF som hade gjort skit god mat. Duktig hon är, love love! Innan dess hade jag en sådan dag där allt bara gick fel jag kände mig ful och blabla, fan att man skall ha sådana dagar jag som hade så kul och kunde i sluta le i 2veckor, kanske blev för mycket känslor. Gömt för mkt. Nej nu till denna veckan jag måste få skriva om.

Mån: Fick reda på att kvadratkomplettering är överkurs! OMG VILKEN LÄTTNAD! Jag som har varit nära på nervsammanbrott i vilken sekund som helst!

Tis: JAG SKA LÄMNA tillbaka min eng.bok som jag läser, Diving in och låna 2an, så himla bra. Love it, vet ej vf men den e så vardaglig och ja inte så speciell men men. Älskar böckerna, kopplar verkligen av.

Tors: LEDIGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!LEDIGAAAAAAAAAAAAAAA! YES. OMFG SÅ SKÖNT. PLUS ATT DET ÄR BAJRAM DÅ, MUMS MAT OCH GODSAKER. Bajram och nyår det är de dagarna man SKALL ÄTA TILLS MAN INTE KAN STÅ PÅ EGNA BEN hihihi :*
PLUS ATT vampire diaries kommer ut i USA vilket betyder att man kan ladda ner och se. Season2! GREAT

sen till helgen kommer min Pelle (Tina) då kan vi ju se på VD, åååh känns som det kommer bli bra. Baklaw, tårta godis, mums!

PLUS massa plugg på allting som jag hatar men dte behöver vi inte ta nu haha. Nu skall jag dricka mitt te med massa honung (från Kosovo, det är det ända jag gillar) och mörkchoklad! mums! hatar min hals och näsa!


Gillar inte honung i te men idag provade jag för min hals och det var MUMS! kanske för vi tog med honung från Kosovo, fy vad gott. Stoppa in läkorol i munnen och drick te mums det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0