var glad över det du har

Jag såg filmen, Taken, igår och jag säger bara HERREGUD! KOLLA PÅ DEN om ni inte redan sett den. Gud hur har jag kunnat missa en sådan film?
Jag satt under mesta delen av filmen och svor och prata med mig själv och skrek ''Döda honom, döda honom''

Att det finns sådana äckliga människor ute i världen som tycker det är okej att kidnappa, droga och sälja unga tjejer. Att dem kan ha ett sådant ont hjärta, så mkt hat inom sig. Nu skall jag inte avsölja något men vill bara säga hatar han mannen i slutet som säger något liknande som: --'' I have two sons and a daughter myself but this is just business, don't take it personal ''
Han säger det till flickans pappa. asså att ha har mod och fyfaaan säger jag bara näää, NI MÅSTE SE DENNA FILMEN ALLTSÅ!
Jag är så glad att jag är här hos min familj och ja usch! fan vad jag är lycklig asså. Jag säger det sällan men jag uppskattar mitt liv mer och mer. Jag har inget som fattas. Jag har allting sombetyder något för mig. Så nu skall jag överanalysera allting och slappna av för jag får huvudvärk av det. Varför måste jag tänka på allting och röra ihop mina tankar så mycket! ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0