UR SO HEARTLESS

Ibland eller ätt så ofta nu för tiden tänker jag på livet, dess uppbyggnad och vad som händer härnäst och varje gång kommer jag till den punkt då jag nästan kan börjar gråta. Jag vet inte om det är för jag är rädd för allt skall gå under eller för att inte känna mer. Just nu, under denna sommaren har jag lärt mig mer och mer att ta vara på det jag har. Min famlilj, vänner, kärlek, lycka, tårar mm. Ta vara på alla känslor. Vara mig själv och positiv, som jag ofta fått höra att jag är vilket är väldigt kul eftersom jag vill hellre vara optimist än en sur kärring!

Jag tänker på framtiden, vad vill jag?! Jag vet inte. Jag blir så frustrerad och det är nog inte bara jag som tänker på det, hoppas jag! Jag hoppas jag får ett lyckligt och hälsosamt liv med mycket skratt och kärlek och om man får be ett hus vid stranden! haha jag begär inte mycket. Innan var jag med fixerad av det där drömlivet, visst underbart men pengar köper inte kärlek. Det gör inte allting bra, som jag alltid trott. Absolut, jag blir glad, superglad av att shoppa och allt det där men det viktigaste är ett liv av skratt, hälsa och kärlek men som alla vet så är pengar väldigt högt på listan. Jag menar inte att jag kan leva med att vara fattig men jag behöver inte vara rik rik, jag kan vara medelmåttig bara jag har ett liv som jag kan vara lycklig med. Pengar är viktigt här i livet det vi alla men jag tror att det viktigaste är att ha det som är gratis som jag tog upp tidigare.




Skall plugga lite till. 22:00 är tiden då mitt pluggande tar slut, inte en minut mer!
Fan vad jag har ont i nacken, massage hade suttit som pricken över i:et! god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0