lite vad som hänt

Usch, jävla regn. Fan vad tråkigt. Skriver inte så mkt om vad som händer men kan ju säga att hela förra veckan var jag sjuk, skit blää! Hade en kort ''debatt'' med en Sverigedemokrat som jag spårade ut.
Har haft mkt plugg både förra veckan och denna, eller sen vi började skolan har jag haft plugg plugg. Och det fortsätter med prov och inlämningar, debatt och massa sådant.

Vanpire Diaries började ju förra veckan så ikväll blir dte väl att kolla på det andra avsnittet, wihoo! One tree hill season 8 har med börjat och jag har börjat kolla på en ny serie, Hellcats. Den är också bra!
Sen finns det väl inte mer, lite debatter på tv har man följt och ja massa andra saker som inte är relevanta att ta upp! C U♥
ps. min tummnagel förstördes innan (CRAP!) i skolan när jag hade MAtte. Ännu ett skäl att hata Matte.
Vampire Diaries, season 2 episode 2! 
Ny serie: Hellcats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0