Why does it rain ? Why does it hurts? ...

... please god explain cuz I don't understand
YES!, SISTA MÅNDAGEN JAG SLUTAR SÅ HÄR SENT!
Inga fler långa måndagar och ingen drama, wihoo. (kanske långa måndagar nästa år då man gå i 2.an men for now NOT ANYMORE)
Ajaa, vill bara sova. Jag är så trött. Kollade på The hills avsnitt fyra igår så har inget att se på.

Joo, juste.

Gossip Girl, One Tree Hill eller Keeping up with the Kardishian?

ACK, kom på att jag har lite plugg. ååååååååh asså detta är så onödigt inlägg.


Visst blev ni gladare av denna härliga bild? JAG BLEV I ALLA FALL! ♥

Kommentarer
Postat av: Kaltrina

OMG, JAG HAR SETT ALLA THE HILLS NU! FYFAN VAD HAN HAR BLIVIT PSYKO OCH HIDIE MED?! FYFAN VAD LÄSKIGA DOM ÄR?

Fan också att the hills skall läggas ner med =/

2010-05-24 @ 17:23:37
URL: http://kaltrinaas.blogg.se/
Postat av: adelina

hahha jaa jag vet! Ja det är tråkigt! :(

2010-05-24 @ 22:10:53
URL: http://adelinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0