when it's dark I can't see

sitter i bilen på väg hem från åstorp:

Jag: Kan ni snälla låta bli att byta låt hela tiden?
Mamma: Snälla du ser bättre ut när du inte pratar. (men med en liten albansk brytning i det hela)
Pappa: Du har blivit mycket stor bla bla i munnen.
Jag: Men jag säger bara det jag tycker. Vi måste kunna diskutera.
Pappa: Jag ska visa vad du tycker & diskutera du nej bara jag.
Jag: Ni klarar inte bara av att någon börjar bli vuxen.
MAmma: Du är vuxen när du är ..eehmm.. ar..tju...tjugo.

Och så börjar hon kallsvettas och mumla. Min mamma tror att hon kommer bestämma över mitt liv hela livet, ÖÖÖH? Vad tycker vi om det, HE-HE okej mammietooooo! SAY cheese.
Haha, jag fortsätter inte mer med det för annars kommer ni behöva ringa socialtjänsten och det vill vi inte, nejmen. Seriöst fattar ej men dem är på mig så mycket jag känner mig mobbad i mitt eget hem, Vad skall jag göra?
+++ jAG GILLAR INTE personer som leker perfekta och har en sån tråkig blogg om bara mode och vad dem gör på dagarna. okej min har också blivit sådan där ''idag har jag bajsat och sen skulle jag köpa min dagliga kaffelatte på EH för 35kr jätte billigt ...'' men nej jag ska dra mig i kragen och dela av min intelligenta del utav mig. Skit kul!
Ps. det där med socialtjänsten jag skoja, min mamma kommer strypa mig när hon ser detta inlägg men det var hon som sa att jag skulle skriva något roligt och vad jag tycker och upplever. Nu ska jag gömma mig på toa vill gärna överleva hela kvällen och natten.
Jag idaaaag! ;D



Kommentarer
Postat av: Kaltrina

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH, du är sjuuuuk människa!!!!!! :)<3

2010-05-14 @ 23:14:28
URL: http://kaltrinaas.blogg.se/
Postat av: adelina

njaa, jag är typ frisk snart! <3

2010-05-15 @ 10:23:43
URL: http://adelinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0