When I am alone the memories come back

Finally, nu är man klar med alla danser och nu sitter man och äter glass och godis med systrarna. Vi kollar på Big Brother. Nu avgörs det vem som går till final nästa vecka. JETMIR  MÅSTE VINNA!

P.s. om min videoblogg, vet ej om jag ska ta ut den eftersom mina systrar tycker jag e konstig och skrattar åt den. och visst min röt låter konstig men det e för jag e sjuk och min röst är konstig när jag filmar, aja vi får se. Jag visar fyra av mina favorit parfymer.




har inga bättre bilder, jag kontrar med bilder imorgon! hihi JÄTTEMYCKET!


JETMIR, TOY WILL WIN IT! haha han är så grym. (han är inte så ful nu. han har fått hår och gått ner i vikt, finare)

Om inte Jetmir vinner skall Erion, hihi!

HA EN TREVLIG KVÄLL OCH ÄT ONYTTIGT HAHA! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0