VATTENMELON

Min mage spricker jag har ätit så jävla mycket vattenmelon, oooooh. Ajaa det är gott. Årets första vattenmelon(igår). När jag var yngre var jag typ helt galen i vattenmelon okej det är jag fortfarande men i Kosovo så äter jag det typ varje dag så man blir lite väl trött på det men men.
Nu har jag klart nästan alla svenska inlämningar och har en till att göra men jag hittar inte webbsidan som jag behöver. Fysiken och kemin kan ta och DÖÖ! SERIÖST!!!!
Förhoppningsvis klarnar fysiken i morgon och då kan jag göra många uppgifter. Har ju tre timmars fysikprov på allt vi syssla med denna terminen, BLÖÖ!
Kemin är också lite konstig nu. Det sista vi fick OMG! HJÄLP MIG TACK! PROV PÅ MÅNDAG, YEES! HAHA åååh.
MEN OM 14DAGAR ÅKER JAG TILL TURKIET, ÅÅÅÅÅH SÅ SKÖNT. längtar.
Visst är det coolt? Påminner mig om Turkiet.
Nej nu skall jag ta och göra mig i ordning för sängen för i morgon har jag ingen sovmorgon. Har tyska NP 8:10. HE-HE-HE-HE-HE! GOD NATT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0