money trouble

Som alla andra har jag också promblem, EKONOMISKA PROBLEM! jag vet det är förjävligt det är därför jag är lite deppig. Har nästan glömt den där känslan att ta på mig ett nytt plagg ni vet lukten, ÅÅÅH! SLUTAAAAAAAA! JAG BLIR SÅ UPPRÖRD! AJAAA! har ju inget jobb eller jag hade men aah sen nu har jag inte.
Min ''chef'' haha guud alltså. Hon sa att jag skulle sommarjobba där och jag baa jafan jag ska inte till kosovo för jag vll jobba och vet ni vad för typ en månad sen fick jag veta att de har en ny extra arbetare som är över atron år så hon kan stänga och så. Och det fula är att inte chefen sa det till mig utan Fia min arbetskompis eller forna arbetskompis. Orkar inte sådana människor seriöst. AJAAA FÅR VÄL LEVA FATTIG ÅÅH HATAR DET! Alltså kunde inte hon sagt det tidigare så jag kunde söka nytt sommarjobb eller? men det är försent nu.
Jag har glömt den känslan bara att köpa det jag tycker och inte bry mig, ajaaaaa!
Kanske bäst så, min garderob är proppfull så jag glömmer bort vad jag har och inte har.

Min mamma kom upp oh typ började skrika om mina kläder ''varför du är så äcklig? Kolla dina kläder vad har jag för barn? SAMI VAD HAR JAG FÖR BARN?
JAG HAR INGET LIV MIN MAMMA BESTÄMMER TILL OCH MED ÖVER MITT RUM!


GOD NATT! SKA DRÖMMA OM ATT JAG EN GÅNG I FRAMTIDEN SKALL BLI RIK OCH DRICKA KAFFELATTE VARJE DAG FRÅN EH OCH KÖPA DYRA SKOR OCH VÄSKOR! och kanske köpa strumpor till mamma & pappa MOHAHAHA! och det är kanske. pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0