LIVE THE MOMENT

Bilder från vet ej vilka dagar, två är från idag i alla fall innan vi skulle dansa.
Varit och repat från tio till halv fem. Mådde inte alls bra imorse, mådde jätteilla. Det sista jag behöver nu är att bli sjuk, ska fan inte bli det nu det får vänta tills efter sommaren.
Gjorde hur mycket fel som helst men det var kul, hihi!
Nu är jag i alla fall propp mätt, hade grill-middag hemma. Morbror och hans family är här och syrran fyller ju år så det blev mat mat mat. Tur att syrran inte gillar tårta så slipper man äta det, blir glass istället.

Nu kanske jag ska göra min drama uppgift men jag har ingen lust till det, BLÄÄ! neej vi hörs kanske senare. PUSSHEEJ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0