Life is what you make it and lets make it great

Jag har lust att slå till någon nu slänga en krukväxt mot fönstret eller väggen. Slå sönder vårt glasbord och sedan äta en fet stor glass, choklad, bläbär, mint och cheesecake, FY vad gott.
Vi har ätit och myst, eller myst? ALLA snackar i mun på varandra och jag har damp. När jag ser på något, speciellt BIG Brother albanien och man vill höra allt de säger och speciellt att deras albanska skiljer rätt så mycket från vår Kosovo albanska så man måste lyssna moga för att fatta.
AJA det är final så jag är extra exlaterad.

Ps. Nej tack till alla hemmafester not my style och nej tack till all äcklig alkohol och alla fulla gubbar och tanter och alla små fjortisar som tror de är vuxna för de blir fulla. (dock älskar jag cider)
JAG ÄR BÄST! ♥

Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

hahah bra inlägg och bra diss till fjortisar ;D

2010-05-16 @ 14:21:59
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0