irritation vill bara försvinna, JA TACK!

Jag kan plugga matte, och andra ämnen men jag är dum så jag gör inte det. Jag kan läsa körtkortsböckerna men gör inte det. Vad är det för fel på mig?

Denna dagen har sugit sugit håååååårt. Jg har inte gjort ett piss eller jag ÄTIT OCH NÖRDAT MIG! JAG ORKAR INTE ENS GÅ EN PROMENAD.

Seriöst jag är så lack. Vi skulle åka till åstorp till min morbror och vi ringer och allt dem ba jaa och vi blev värsta glada jag och mina systrar. Sen mamma ba nej vi ska inte åka. VARFÖR? Jo för dem har typ varit i Vetland(vettefan om det var där men tror det) och de är trötta nu så nej. Men varför sa min morbror JA då när jag ringde och frågade. Jag blev ursinnig asså. Ska nog dega lite till. Hade varit skönt med att åka till min kusse, men nej inte där heller. skit på er!


David's cookies ååååh så gott. Måste medge att mina blir blää men syrrans alltså de på bilden är himmelska, love it. Åt typ skit många igår.

Visst blev jag snygg på denna bilden? seriöst



Kommentarer
Postat av: Matilda Bogren

du är alltid snygg :D ryck upp dig nu :D ät lite mer godis vetja :D jag vill smaka den nya sortens typ kinder-glass... fyfan va god den ser ut att va =) hihi

2010-05-13 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0