I'm not waiting haha, I never wait

Idag tänkte jag faktiskt videoblogga men jag har inte orkat och  grafiken blir så dålig när det är sådär mörkt. Aja det kommer bli mer när solen skiner fram och allt sådant. Kommer bli så naaaaaaaaaajs. 
Har i alla fall varit på läkarbesök varit ute och gått, vilat, ätit som en gris, handlat mat och jag kom precis hem efter jag varit ute for a walk with sis and Marri.  

Sen har jag gjort EN ANNAN ROLIG SAK! Men det skall jag berätta en annan dag, kanske imorgon?! håll ut så får ni veta imorgon.


Jag ska få mina egna naglar så långa och sen skall jag ta mycket kort med dem så alla blir avundsjuka på mina fina naglaaaaaar, MAHAHAHA! KIDDEN!
Men seriöst jag älskar männsikor som har fina mjuka häänder och fina naglaaaar, tjejer skall ha fina långa och typ ett naglack SO NAJS! (SO ADDE STYLEEE) och killar ska också ha fina stora händer lite hårda nej men i vet sånna finaaa haha och naglarna skall inte vara för korta ni vet in å skinnet utan perfekt längd, jajajaja! 
SYND ATT JAG INTE HAR FINA MUKA HÄNDER OCH FINA NAGLAR! 

BLEV INGET PLUGG IDAG! BADGIRL BADGIRL! PUSSS SOV GOTT IMORGON ÄR DET TISDAG OCH DÅ SKALL JAG BÖRJA UPPFYLLA MINA MÅÅÅÅÅÅÅÅL! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0