I'm a nerd

Igår vann min favorit Jetmir Big Brother Abanien 3, fatta glad jag blev eller! omg första gången min favorit vinner något sådant. SKIT GLAD.
I fredags såg jag Vampire diaries sista avsnittet av säsong 1, JAG KAN INTE BÄRGA MIG TILL NÄSTA SÄSONG! SÅ JÄVLA BÄST ALLTSÅ.
Har även sett Paranormal activity. Vi såg den dock på morgonen för jag vågade ej se den på natten och jag blev skit rädd och vågade inte duscha själv så Tina fick hålla mig sällskap haha. Plus så har jag sett The Hills. JAG SÄGER BARA EN SAK Spencer är fan psykisk störd och borde typ gå till mentalsjukhuset. Jag är faktiskt dead serious. Om ni har sett den förstår ni vad jag menar.

Ikväll blir det Gossip Girl, yey!

OMG FREAK! Heidi är dum som inte kräver skilsmässa. Han är ju ett psykfall.

OMG! HUR KAN JAG POSTA DENNA PÅ MIN BLOGG! JAG ÄR JU SKIT RÄDD.

Och min älskling serie, LOVE YOU!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0