I want to be like before

okej ville bara säga en sak till haha 3:e inlägg på raken men jag ville bara bjuda på en glad bild för jag gillar när man är glad och positiv och jag har inte kännt mig som det sen tisdags eller även då var jag lite hängig men jag fick fram ett leende ändå som på bilden. Men nu måste jag fan och med skärpa mig och tänka positivt. För det går skit på ett prov eller två prov nu då har man fortfarande chans i andra ämnen och det är inte hela världen. Jag msåte leva vidare och vara glad det får inte tryck ner mig. Måste komma upp på fötter igen för jag ivll inte vara en bitter och tråkig människa.
Plus att jag måste få ordning och reda på mina nerver haha. Jag skriker och får damp så fort jag hör mina systrar typ vara lite högljudda. Jag tål inte när folk pratar mycket men när jag gör det då är det okej. Det måste ske en ändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0