I can't be tamed

Halojsan!

HAHAHAHA! ANGÅENDE MIN VIDEOBLOGG!
SHUT UP MY FRIENDS, då menar jag mina vänner. sorry att jag var nervös och är sjuk så min röst blir helt annorlunda men jag tycker inte jag låter så värst annorlunda.
AJA NOG OM DET!

Kom ut ur duschen för inte så längesedan, har tränat lite idag, GÖTT! Var inne i duschen skit länge idag shiiit men det var skönt och nu måste jag smörja in min kropp.
Ska tillägga en sak JAG LUKTAR SÅ GOTT JUST NU! HIHIHI

Vilket inlägg ajaaaa, GOSSIP GIRL IKVÄLL, ME LIKE ALOT!


FINT VA? blev nöjd med min fina sminkning igår, finare IRL!

Har inte fått bilderna från showen än. Missade en albansk fest igår som jag ville till, en av mina favorit artister uppträdde i HBG! åååååh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0