I am about to take off

Min plan för morgonen gick ej igenom. Har ju sovmorgon till nio så jag tänkte vakna sju , halv sju för att gå ut och gå eller kanske öra några övningar men njaaaa kom på att det är mycket skönare att sova så jag fortsatte till halv åtta. Kunde ha fortsatt till åtta men jag var tvungen att leta fram ett par kläder som jag skall ha till dansen idag.
SLutar halv fem sen direkt efter är det dags att köra showen igenom (hoppas det går bättre denna gången) sen skall vi få kolla på den andra showen, will be nice!
See yaaa! Have a nice day ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA JANSON

förlåt för sent svar!



haha jo samma här:P



allt bra med dig idag ? KRAM

2010-05-04 @ 16:11:01
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0