god morgon


Jag gillar int när folk tror att det är bara invandrare som utgör all kriminalitet i sverige. Jag gillar inte när tidningar skriver alltid ut att Zlatan är svensk när han gör något bra men gör han typ inte mål eller något nej då är han bara Zlatan, det var ett exempel hur medierna använder sig av att visa hur bra svenskar är.
Ex. Händer det något dåligt någon invandrare mördar ja då skall man säga antigen hans/hennes namn, eller namnet, visa flaggen kanske i en video som inte alls har med klippen eller något att göra. MEn är det någon svensk nej då behöver man inte nämna något då nämns bara lilla staden personen är i ifrån men inte något annat och då har jag lärt mig att det är en svensk som gör något. Detta är inte bra. För jag vill inte bry mig om det är en svensk eller invandrare men jag blir påverkad av medierna. Och jag tror att många nästan alla som läser nyheterna blir uppmärksam på det, är det en invandrar som gjort ? ojojoj.
FRamförallt om det är en muslim. FYFAAAAAAAN! asså då skall alla väcka oro och massa men jaa är det en kristen eller vanlig annan männsika som våldtagit eller mördat hela sin familj njaaa visst det blir omskrivet antar jag men inte ALLS lika mycket som det skulle blivit om det var en muslim. AND SO IT IS!

Gud jag vaknade precis hehe mitt andra inlägg me var bara tvungen att skriva detta och nej jag har inte läst igenom detta inlägget och inte förra så det kan vara lite felskrivningar och liet sånt men jajajajjaaaaa INTE HELA VÄRLDEN VAAA! PUSSS VAAAA ELLER JAAA OKEJ PUSSS& KRAM ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0