fed up and sick


Yes you heard it, I am sick. BLÖÖÖ!
Öronen,halsen, näsan BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Aja livet leker men jag luckades klippa några väldigt glada bilder fast jag är sick och min näsa BOKSTAVLIGT rinner.

Skulle se film på datorn men faan inget funkar typ, dålig kvalité, sucks. Ajaaaa, slulle egentligen plugga idag men jag HAR INTE GJORT DET. JUST har ätit pite, FETT - check och sen varit ute på en kort kort promenad fyfanken vad kallt det var.

Kom på att fan vad tråkigt att jag skriver vad jag gjort okej jag skriver inte allt jag gör nejnej men aså min blogg skulle vara full av tankar och åsikter men jag orkar ej skriva. I need to start doing it, aja vi får se hur det blir med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0