Don't want to do this again, make it stop...

Var i skolan idag på två lektioner sen orkade jag inte mer. Sjukling, blääää! Har varit sjuk/förkyld tre ggr nu sen november, inte likt mig. Har faktiskt rätt så bra immunförsvar men nu överväger jag det där alltså, hihi!
Har i alla fall sett The Hills ep. 2 (nya säsongen) DRAMAAAA as usually. Spencer is a jackass. Och efter det var det dags för my beloved Vampire Diaries, som aldrig sviker mig. SOOO GOOD! love it. Alltså shiiit man längtar ju till varje fredag för att få veta vad som skall hända. Jag är så nervös alltså och plus att alla är så vackra där, almost.

Kommentarer
Postat av: albulena

Vacker tjejen är :D

2010-05-07 @ 20:24:28
URL: http://aalbuulenaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0