bara gud vet hur mycket jag hatar detta

JÄVLA KEMI!!! omg känner på mig att provet gick SKIT! asså när jag pluggade och gjorde repetitionsuppgifterna så gick det galant men idaag fyfaaaan, bra start på veckan.
Igår kväll var vi ju på middag hos min bästa Liridona. Mamma och min syrra pratar fortfarande om deras goda sås och kött, tyvärr orkade jag inte äta så mycket för jag hade ätit massa andra saker hemma. sen hade vi våra allmänt roliga pratstunder och vi är så dumma. Vi planerade vår resa till Kosovo och vad vi skulle ha på oss om kvällarna, FUNNY! HAHAHA! AJAAAAAAAAAAAA...
Har bara tyska-muntligt, SK-inlämning och Fysikprov kvar! YEEEES!

Om 9dagar är jag i TURKIET och förhoppningsvis solar, härligt värre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0