anteckna PLEASE

- Hade jag bott i Stockholm och varit 20 år hade jag sökt som Bellas assistent. Både för att det hade nog varit super kul eftersom jag gillar Blondinbella.se väldigt mycket och hon verkar vara en så trevlig tjej och gillar att jobba hårt. Me like. Plus jag tror man hade fått mycket erfarenhet eftersom hon är ju en sådan bra entreprenör och jag tror jag hade lärt mig jättemycket.

- Jag har precis löst 3 fysik uppgifter, eller jag tror dom är rätt så YEAH!

- Börjar kännas som ''sommaren'' är på väg.

- Älskar att gå promenader med min mamma. Gick som vanligt en idag med, sjukt nice. Förra våren/sommaren och hösten med så gick vi typ varje dag.

- Det är ca 21 dagar kvar till TURKIET! OM JAG LÄNGTAR

- Detta måste jag med berätta fetersom jag är så glad. JAG ÄLSKAR ATT JAG INTE VALDE FYSIK B. SÅ jävla viktigt att jag slipper det. HOHOHOHO!
Jag hade säkert fått en sådan telefon också, tror ni inte det?
PUSS nu skall jag fortsätta med mitt pluggande och sedan massa serier, bla. UglyBetty, Desperate Housewives och COUGAR TOWN. PUSSS♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha ne verkligen inte

2010-05-18 @ 20:25:47
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: A.

Svar: Jag också. :)

2010-05-18 @ 22:39:50
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0