update

Nu kommer update! Blev inget idag. Varit och dansat, jobbat & ute med syrran. Nu är man hemma och fixat sig. Varför ? JO för det är Big Brother Albanien ikväll, någon ska ut och sånt. Alla i huset fixar ju sig och då måste jag med, hihi.
Jag är en riktig dokusåpanörd skall ni veta. Big Brother går 24/7, då menar jag 24/7 på TV. Det finns Big Brother 1 och Big Brother 2. Jag sitter inte hela dagarna och kollar för jag hinner inte men på kvällarna brukar jag kolla om det blir något kul, mamma kallar när det händer något.
Men lördagar ja då får man INTE MISSA! KOMMER bli så spännande. Det är nämligen en joker i huset en tjej. Som håller på att förstöra mellan ett par och ja det finns massor med kul,! ooh jag är en sådan nörd ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0