Mondag morning, how about that

Börjar 10 idag eftersom jag inte har någon albanskalektion. Ätit frukost, ett äpple fick ingå i dagens, duktigt. Dagens skoldag är inte frestande men kommer nog gå bra. Mamma tror jag håller på att bli sjuk eftersom jag blir alldeles varm och typ svettas fast det inte är det. :/
Vill inte,  ska ju till Kosovo på fredag, vill inte bli sjuk. 
Aja Ikväll kanske bästis kommer, great.




Skulle ju lägga lite slingor i håret på påsklovet men nu ångrar jag mig nästan. Vill hellre att mitt hår skall växa ut nu när det återhämtar sig och det allra mesta som är slitet är borta. ses senare puss!♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så hemskt mycket! Så kul att höra!

2010-03-22 @ 19:38:44
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0