Kvällen kvällen summerfeelings

Har ni varit ute?
Det är väldigt varmt just nu. Gick ut och det kändes som på sommaren när man kommit hem från stranden på kvällarna. Då man bara sitter i trädgården dricker något gott och bara njuter.
Längtar tills juni då jag åker till TURKIET för andra gången and I love it. Turkiet är en av de länderna jag föredrar. Skulle gärna vilja besöka Grekland, Thailand, Egypten och självklart USA och England.


Apollotemplet i Side, när jag var i Turkiet, Side sist så var i där!






Just nu är jag arg för jag hittar inte matteskrivhäftet och uppgifterna är så konstiga fick inte rätt på de två första jag satte igång med så nu skiter jag i matten. Och jag hittar inte heller idrottspapperna. Jag som tänkte göra planeringen nu, ååååh. Blir så ARG!

Ikväll är det Bella & Tyras show men även CSI miami som jag inte kollat på länge. Tror jag ska se på CSI istället för B&T, kan nog se det imorgon eftersom jag slutar 11:45! NICE
God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

åhh, jag ska också till turkiet i sommar :)

2010-03-18 @ 20:37:27
URL: http://malinja.devote.se
Postat av: matilda

sv; eller huur!

man vill ha sommar nununu!!!

2010-03-18 @ 20:56:55
URL: http://matilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0