känns som jag har haft lov! hihi

Nu är jag hemma med huvudvärk, hatar att ha ont.
hittade ingen fin hatt på Väla men inte hänga läpp för det. Jag hitta massa annat fint. Så nöjd jag är.
Köpte ett var svarta leggins typ i jeansmaterial med skinndetaljer. Riktigt snygga tyckte jag dem var, nödj är jag med mina köp. Älskar att shoppa. Denna veckan har jag verkligen älskat livet och det är verkligen härligt. continue like this! ♥
Kosovo next, 26 mars. Jag tror det är bestämt nu då blir jag förhoppningsvis ljus i håret. nu ska jag äta och stoppa i mig panodil för att sedan dejta mina älskade böcker. hejsvej ♥



Kommentarer
Postat av: v e v v e

sv; jag vät ;o



hihi ja, jättegulligt! =D



kram!

2010-03-10 @ 18:35:51
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0