Ingen bra morgon, det är ju bara söndag

Vaknade upp ca klockan 6-7 tiden för väckarklockan ringde. Låg lite i sängen och väckte Gagi för jag trodde det var skola. Låg där och tänkte hur jävla trött jag var och sen kom jag på att jag inte hade duscha, FICK PANIK! ''Hur kan jag gå till skolan med fettigt hår och nu kommer jag inte hinna?''
Gick slutligen upp och ropade på mamma och frågade om jag hann duscha och om håret skulle torka. Hon skrattade väl och sa att det inte var skola utan Arbiona och pappa skulle på någon fotbollcup.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH blev så förbannad. Och Gagi min syrra bara låg i sängen och skrattade.

Somnade snabbt om och sov till elva tiden! Great. Nu måste jag städa mitt rum framförallt min garderob (OBS!). hate it!

Avundsjuk på dem som är i Big Brother. Solen skiner där och de är ute i bara tröjor! JAG VILL OCKSÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0