I hate this part right here

Jag kan inte beskriva min irritation. Den är för stor, jag faller ihop snart. Vill bara gömma mig. Orkar inte höra, varje litet ljud får mig att må dåligt, får mig vilja fälla tårar. Det vill få mig att bryta ihop. Ligga hoppkrypet och bara gråta, gråta över att livet kan bli så störande ibland. Åååh, så störande dET kan bli.
Varför kan jag inte bara släppa vissa småsaker?. Varför måste jag grubbla över det?
Varför måste jag skriva ner allting HÄR! VarföR`? Vem vill läsa ett irriterande jävla inlägg.
DAMN, vad jag vill ta och slänga datorn i väggen, slå sönder allting. Känner redan känslorna komma upp, tror det skulle varit riktigt jävla härligt. FAN vad skönt att få komma bort från Sverige, från verkligheten ett tag. Jag behöver en resa.
Min irritation går snabbt över till ilska? Kommer på varje varje liten sak jag kan ta upp med någon bara för att bli arg. För att hamna i konflikt så jag kan ta ut mina känslor för att sedan springa upp och rasa i tårar. Så känslig är jag.
Hatar att gråta framför någon men gör det väldigt lätt och innan gjorde jag det oftare. För en liten sak som slog mig hårt.
Att skriva ut vad jag känner, då får jag en liten stund kvar. En liten stund innan jag bryter ihop. Så jag håller mig aktiv så jag slipper det.






NU KOM SPOTIFY REKLAMEN, AAAAAAAAAAAAAH! FYFAAAAN IRRITERAD! VILL INTE ENS TÄNKA PÅ PLUGGET! SUTTIT SKIT LÄNGE MED CP KEMI, KEMIFRÖKEN KAN TA SIG DÄR BAK ASSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0