hallå jaaa! when the night falls

God kväll, hur e det med er?
Själv är det bra. Känner inte mig uppkopplad med allt som sker där ute. Har inte läst bloggar eller något. Idag vaknade vi klockan sex och åt frukost sju för att sedan besöka president Rugovas grav, har aldrig varit där så det var jättetrevligt.
Sedan satte vi oss i bussen och åkte till Mitrovica där vi besökte skolor, där mamma gick en gång i tiden. Vi var lite överallt om man säger så, trevligt.
Mot kvällen åt vi mat och hade lite livemusik, men njaa man är inte ås taggad eftersom man blir så jäkla trött eller jag blir det.

Nu ska jag duscha och uträtta mina behov på toaletten, GÖTTANS! har inte varit på toa på hela dagen liksom, så ni kan ju fatta hur det känns i magen just nu!?!?!?!?!

JAA PUSSSHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! SOV GOTT OEJ?! SOV GÖTTTT OCH SOV SÖTT!
PUSSS, PUSSAR TILL MINA TVÅ SYSTRAR BUQI OCH BELINDA! PUSSS PUSS TJEJER. bloggar för buqi säger till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0