Fridaaaay , chill

Slutade skolan 11:45. Har även handlat mat med pappa, Martin och syrran. Blev mycket mat och skratt. Jag och syrran har också matat änderna idag, jättekul!
Tina är hemma hos mig nu, kulkul!

Saknar sommaren mer och mer. Tycker jag är en gnällfis. gnäller om sommaren hela tiden men jag vill att det ska bli sommar nu.
Rosa klänningen köpte jag till skolavslutningen. Använde aldrig den mer(bara då) men denna sommaren skall jag faktist göra det. Jag hoppas på Kosovo. Den svarta köpte jag i Kosovo. I en jättefin butik i Peja. De har jätteveckra klänningar, skor, väskor & tunikor. Tror allt kom från Italien.

Hoppas på en bra film snart. PUSS & SOV SÖTT! ♥

Kommentarer
Postat av: senida

yes u do in my ass!! hahaha han eee ba miiiiiiin (T:I) fattar duu????!!

2010-03-19 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0