en skoldag & baguett senare

Hade skola idag som vanligt, sov lite på rasten & nu sitter jag här med huvudvärk, götttans. Är sugen på att gå en runda i HBG eller Väla men orkar inte ta bussen/tåg. Och stan här i äholm, Funny?! not so.
Jag orkar inte hålla ''inte-shoppa-löftet'' mer. Jag tror det är därför jag får denna huvudvärken. Jag menar varför ska jag inte shoppa jag vet ju inte vad som händer i morgon eller övermorgon, nästa vecka, nästa månad nästa år?
Jag är sugen att köpa en hatt (från H&M)

Jag orkar ingenting vill bara sova eller resa där det är varmt. Träffa nya människor,äta isglass (Twister) som håller på att smälta utav solen och springa in i vattnet. Bära solglasögon för att sen ta av dem för att inte få ojämn bränna på ansiktet. Åååh, ge oss värme! nej nu ska jag på toa, puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0