Elin, jag tycker du ska bli konstnär

En tröttsam dag. Usch var inte alls på humör. Blir så arg på kemin, eftersom min kemi fröken inte kan förklara och vi har prov på torsdag. Tusen sidor typ.
Längtar till den 26e, då jag ska till Kosovo. Men innan dess blir det 2 prov till , matte & svenska.

Tog en varm dusch och nu dricker jag varm choklad och ska plugga. Mamma gör en god albansk rätt, Pite heter det. Så gott! Har inte ätit det på länge nu så det var på tiden, fett fett fett!
I skolan var det också god mat. Brukar inte gilla fiskgratäng men idag, mums vad det var gott! ♥







Fick bli en bild på min mamma & moster också♥


Kommentarer
Postat av: mk'

Sv: Haha ja, så kände jag också! Det var därför jag smakade dem :D

2010-03-16 @ 19:40:49
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/
Postat av: Elin

hahah, ja det låter som en bra idé! Mina tavlor ska bara vara små gubbar haha :D

2010-03-19 @ 14:33:51
URL: http://elinleft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0