ANTECKNA TAAAAAAAACK

Ännu en dag spenderad på stranden, denna dagen blev det med Elin. Funny, sol och bad kan det bli bättre? Jag e skit varm nu med. Lite kusiner har jag hemma hos mig nu och jag äter som en gris, thumb up att jag inte kommer komma in i mina klänningar snart, NOT GOOD! ajaaa. sånt e livet. nej men vill ut och gå men jag orkar inte hämta min mobil för att messa någon, HEHE dagens i-lands problem  och vem fan bryr sig ADELINA? njaa inte vet jag kanske finns någon peddo som gör, nej kidden. Men vafaaaaeeeeen, lyssnar på härlig musik och fixat naglarna.

Om fem dagar och en natt typ SÅ ÅKER JAG TILL KOSOVOOOOOOOOOOO! MAAAAAAH, I LIKE IT SO MUCH. KOMMER BLI SÅÅÅ NAAAAJS! eller jag har inga gar kanske bäst så, för då blir det extra kul typ så var det innan Turkiet med men jaaaaaaa.... nu ska jag inte skriva mer för det är så tråkigt menmenmne... PUSSHEEEEJ HA DET GREAT ASSSÅÅÅÅÅÅ! ♥

Kommentarer
Postat av: terese

ja, den är verkligen helt underbar! Vart är det du skall åka? Kram!

2010-07-03 @ 20:39:41
URL: http://tessibell.blogg.no
Postat av: arbiona

Va fan adelina ! MIN BASEBOLL JACKA INTE DIN!

2010-07-03 @ 23:44:15
Postat av: adelina

nej jag vet Arbi jag har inte sagt det heller, elloooor?! :D

2010-07-04 @ 14:48:56
URL: http://adelinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0