stekt ägg och korv med bröd + yoghurt & kaffe

Dagens lunch i skolan var ju inte så .. tillfrestad, eller vad det heter!
Kokt fisk potatis och någon gul sås! Så det blev FLINGOR & FIL!

Hade en seg engelska i slutet av skoldagen sen när jag kom hem tillagade jag en snbb lunch, hehe! FOOD♥
Kan inte förstå de som hetsbantar och inte äter riktig mat. Jag har själv försökt ''banta'' och typ inte äta vissa maträtter
men det har inte gått så bra. Sen kom jag på att man bhöver inte utesluta mat man gillar utan träna regelbundet och inte äta mycket godis, kakor och sådana saker. Ex.  Om man ska ha myskväll och man inte vill äta godis eller pizza mm. Ta några bitar godis och en bit pizza. För annars kommer man nästa gång man ''får'' äta sånt äta skit mycket, vilket man inte ska.




Trött är jag faktist så bilderna är inte så vackra precis!


Häftade också mitt id-kort idag!
Jag blir alltid skit ful på pass och sådana saker och även på detta menmen!








Jag vill så jättegärn ha en iphone! Och jag ska fan och med köpa en sådan. Velat ha den sen de kom ut men den var så himla dyr. Tyckte dte var synd om pappa en gång när han fråga mig, hehe!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe ta på mig andra kläder och plugga! (IGår drack jag kaffe utan någon mjölk, bara lite socker, har nog aldrig hänt. OCh det var faktist inte så starkt eller äckligt som jag trodde. Det var faktist gott)

Kommentarer
Postat av: Kaltrina

Hahhahaha, vadå, jag hade ju ont i magen tönt! Men addde, han var ju inte säker på att det var 18års gräns, ta ut fingret ur röven och ring föefan! -.- Plus att du skall få din tattoo som födelsedagspresent???

2010-01-20 @ 16:34:52
URL: http://kaltrinaas.blogg.se/
Postat av: bea

sv: Nej de går inte att beställa. De finns på Weekday!

2010-01-20 @ 18:24:39
URL: http://klacksko.se
Postat av: Anonym

snygg iphone♥

2010-01-20 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0