SNÖSTORM


Har inte hat tid och list för att sitta vid datorn.
Jag har ont i magen, ryggen och huvudet. + förkyld. Vill bara skrika ut.
Klarade bara av halva skoldagen och nu sitter jag med en fullproppad mage och matteboken framför mig.
Knepiga tal som jag inte förstår mig på.
Ute är det värsta snöstormen och Dona som tänkte komma.


Grattis till mina söta kusin Armend som fyllde år går. Han blev sur för att vi inte ringde men grejen var att jag hade ont överallt låg bara i sängen och grät typ och försökte plugga.


Chantal Kreviazuk - Feels like home

Nu ska jag ta Ibumtin som pappa kom med. + massor med matte & fysik!
PS. Vad är detta för j*vla väder.????????????+

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: jaa :) stora hundar är mysiga, man är trygg med dem. men vill ha en liten mops :)



usch då -.- hoppas det blir bättre :)

kram

2010-01-27 @ 21:42:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0