Damn you. You destroyed it over and over again, now it's over for sure

Känns som jag läst hela dagen. Läste ut boken Lovligt Byte - Janet Evanovich. It was good.
Den var lätt att förstå och jag älskar sådana böcker där kriminallitet och romans blandas, åååh love love.
Blev rädd när jag läste den, vågade inte röra en fena av skräcken att någon klättrade upp till mitt fönster.
(Good sign.)
Humanity.


JAG önskar alla ett GOTT NYTT ÅR!
Jag börjar bli trött på detta firandet för ett nytt år. Vet ej varför?!
Kanske blir roligare framöver men detta året var jag inte redo för. Varför känns det som om att jag måste vara redo och kunna ge löften(som är onödiga och bryts). OCh tänka ut vad och vem jag ska glömma detta året och sånt där skit.
Ska nog ligga i min säng och argumentera med mig själv. It works. Promise.
 Eller blir nog först att gå och reta upp resten av familjen, roligt som faaaaaaaaaaaaaaeen.


Kommentarer
Postat av: Leonida

alla löften man ger för nyår är överskattade. Gillar man inte någon skall man förändra det då, inte då det nya året sätter igång. Jag förstår verkligen dina tankar :)

2010-01-02 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0