Skola, jobb ....

.... avklarat + en stor (då menar jag skit stor) tallrik med sallad och kyckling & pasta.
Asså shiiit så mätt jag är nu. Sen åt jag två matskedar glass, fetto jaa!
På jobbet idag smakade jag en ny favorit av pralinerna, Cappuchino (?!) Jäätttteeegod. Ångrar lite att jag smakade den för nu kommer man ju bli sugen på den!
Imorgon blir det dans,jobb & sen träffa kompisar. En av dem har jag inte träffat på jätte jättelänge så det kommer verkligen bli kul.

Sen så står väl allt still, nej men aaah. Ska nog läsa eller något nu. Men oddsen är väldigt små för det. Kommer nog sluta med att jag går till vardagsrummet och joinar mamma,syrran & Dita.

FAAAAN kom på att jag måste rensa min garderob igen, men jag orkar inte! faaaaan

Antecknar alla?!
Vad braa, tack ska ni ha!


Wentworh Miller -
Can't find any words , ååååh! rysningar och sånt där ni vet!



Kommentarer
Postat av: arbiona

i can find words!! UGLY BETTY!!!HAN DÅ

2010-02-05 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0