nomakeup

Längtar till påsklovet som faaeen!
Syrran och jag planerade typ vad vi skulle göra de 3-4 dagarna vi skulle få vara hemma hos oss själva. Vi är ju lite out of mind!
Massor med plugg borde pluggat mer men våra konversationer stannar aldrig.

Ingen tyska & engelska imorgon yeeeeeees! Vi ska istället gå på val-info och så får vi sluta 45 min tidigare, love school or what?!
Måste bara tillägga att det är superskönt att gå utan smink plus att man kan gå upp klockan kvart över 7, utan att oroa sig, istället för 7.
Jag och Elin kör all natural denna veckan. Kanske blir mer för min del we will see what I feel for.
Visst är Legacy i So you think you can dance så jäkla braa ?
Ooo det är final i PH snart.

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi, vi behöver inte smink adelina ;) alltid bäst att köra all natural :*

2010-02-04 @ 12:34:49
Postat av: Kc

Ohhh jag dräglar! :O<333

Så fina ögon!<33



Svar: Jag är 15 men kommer bli 16 i år.

Jag bor i Laholm i Halland.



Vart i Hbg bor du? ^^,

2010-02-05 @ 17:29:17
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0