natti natti

Jag gjorde faktist klart kemiuppgifterna men sen orkade jag inte mer.

ååh, till på måndag har jag en drama-läxa. Vi ska hitta på en mörk-hemlighet och sedan berätta för klassen och det ska naturligtvis låta trovärdigt.
Dramafröken berätta en hemils om att hennes mamma blivit misshandlad. Tycker nästan det är lite dumt att vi ska hitta på en sådan mörk hemlighet. tänk så är det någon i dramaklassen som går igenom något sådant och vi sitter och hittar på något  Visst det är skdespeleri åandra sidan men ändå jag känner mig helt konstig.
Jag kommer hitta på någon mildare hemlighet. Vi får se. Just nu står det still i huvudet.

Kan inte få nog av Måns Zelmerlöw - Impossible


I'd find a million ways to say I love you

Sing a million songs to make you smile

But I can't turn back time

And I can't make you mine

It's impossible

 

It's impossible to bring you back

And even if I try to turn your heart

it's impossible to turn back time

It's impossible

 


God Natt och sov gott ♥



Kommentarer
Postat av: Tonymedstil

sv: det är klart. jag älskar henne och hon är bäst

2010-02-05 @ 22:09:31
URL: http://tonymedstil.blogg.se/
Postat av: v e v v e

sv; haha jag tycker det är roligt av någon konstig anledning xD

2010-02-06 @ 01:05:16
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Eleonore

sv: haha det är av samma anledning som jag inte vågar smaka semlan :D



Hoppas du hade en fin kväll!

2010-02-06 @ 08:44:19
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0