I don't want to go back and live for yesterday

Asså näää! På min förra dator (+alla andra) så kunde man print screena en bild typ och klistra in på paint och jag fattar inte hur man gör på denna datorn. Eller hur man överhuvudtaget sparar bild.
Det finns så fina saker nu på nelly.com tänkte visa lite av fina favoriter.

Har inte sminkat mig på hela veckan men idag får jag faktist göra det. Ska ju träffa två snyggingar vill inte skrämma dom,(skämtåsido.)
Så dåligt självförtroende har jag absolut inte utan jag är helt nöjd med mig själv.
Kolla vad jag precis hittade  hahaha! Vilka finesser denna datorn har eller det är väl ingen finess eller aja. coolt var det, ojoj!
 = alt + A
Jag har även lärt mig att klistra in cmd = + v, klipp ut = cmd + x, kopiera = cmd + c
Snart snart jag ska iväg och dansa men först ska jag hitta kläder och käka frukost!

Lyssna på John Mayer - Battle Studies (albumet)
Skit braaa

Kommentarer
Postat av: Kaltrina

HAHAHA, ägg det går skit bra att prita bilder. Du tar kort helt enkelt, om du inte vill ha hela sidan kan du liksom ta kort på det du vill ha själv :):

cmd+Pil uppåt den under Caps look+ 4 :) Sen markerar d bara var du vill ha, typ trycker vart du vill börja sen drar du ut pilen och markerar det du vill ha så släpper du så tar den kort :D Skit lätt, skit bra! :)))

2010-02-06 @ 10:42:55
URL: http://kaltrinaas.blogg.se/
Postat av: Sändy [http://metrobloggen.se/sandystar]

hahaha :D<3

2010-02-07 @ 16:01:59
URL: http://metrobloggen.se/sandystar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0