en snabb hälsning

BRRRRR! it's cold mammie!

Okej, long time ago, me don't like! Men hinner inteeee öööh! Snart lov i alla fall ME LIKE! wiiie.Ska nog ta tåget på fredag till FBG till mina kära kusiner som jag älskar och saknar. Kommer bli awesomeeeee. Bara att sitta där i köket och reta Lenti är ju helt great typ.

Jag har gått en låååååååång promenad idag fyfaan I'm proud. MEN JAG ÄR SUGEN PÅ EN KLADDIS! Ska nog vänta tills jag åker till FBG då kan jag och snygga Kalleballe baka.




I'm sick and tired bring us sunshine for god sake.
Puss & Kram ska blogga mer promise plus fler bilder men jag är laaaaaat!
kraaaaaaaaaaaaamar från mig till er♥

Kommentarer
Postat av: Neli

Ja, det är han verkligen ♥

Han är min Gud! Haha.



KRAM tjejen

2010-02-17 @ 19:51:40
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Ellenore - The one and only

Haha jadu vad ska man säga? xD

2010-02-17 @ 19:54:10
URL: http://stuffwithmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0