1

1 Februari

Ny Måndag, ny vecka, ny dag... ALLT ÄR JU NYTT!
haha nej men njaaa tycker inte om när man säger så, (ny ...) men ibland känns det faktiskt bra speciellt idag. För förra veckan har varit MATTEVECKAN jag har nästan bölat för dumma uppgifter. 
Idag har jag och tre kompisar en inget-smink-dag. Tänkte skita idet men ack jag ska klara det. Inte för jag är så smink beroende jag har gått utan smink på gymnasiet typ i början av ettan, men då var det ju varmare och då hade man lite färg och bättre hy. HEEE?
Just nu har jag typ väldigt mycket finnar. Två discokulor, (stora feta finnar) och massa andra.
Det skall inte få hindra mig.



Har ni sett Max-reklam med Mari Montesamy (kan inte hennes efternamn men något sådant är det)
Lite rolig är den.

Frukost väntar♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0