I'm done with that, man up

...  haha titeln är till något roligt!

There is something about you. Something strange. I can not put my finger on what distinguishes you.


Idag har jag skrivit till några vänner och så hur mycket jag uppskattar dem och hur vackra dem är. Jag är för snål med sådant ibland, eller jag försöker ge människorna omkring mig så mycket komplimanger som möjligt för jag tycker det är så viktigt. Jag vill visa hur mycket jag uppskattar dem och är glad att jag får andas luften de andas ut och hur glad jag är att dem bara finns där och jag älskar se dem le.
Jag försöker le och vara snäll så mycket som möjligt för jag vill leva i en bra värld. Jag vill inte leve i en värld full av av hat och avund. Fast lite avund är bra ibland, vissa tillfällen. Avund har också skönheten i sig precis som tårar har sin skönhet... AAAAAAND STOP! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0